بازدید 3135

تساوی پرگل پدیده و فولاد/مشهدی‌ها بدون سرمربی مقابل پرسپولیس

رضا مهاجری سرمربی پدیده در دقیقه 77 به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد و نمی‌تواند در بازی آینده برابر پرسپولیس (29 آبان) روی نیمکت حضور داشته باشد
کد خبر: ۷۴۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 31 October 2017
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدار تیم‌های پدیده مشهد و فولاد خوزستان از ساعت 14:45 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 44 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 50 برای پدیده و سینا مریدی در دقیقه یک و علی اصغر عاشوری در دقیقه 77 برای تیم فولاد در این دیدار گلزنی کردند.

جواد رحیم‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او به امین قاسمی‌نژاد از تیم پدیده و یوسف وکیا  و عبدالله ناصری از تیم فولاد کارت زرد نشان داد. رضا مهاجری سرمربی پدیده در دقیقه 77 به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد و نمی‌تواند در بازی آینده برابر پرسپولیس (29 آبان) روی نیمکت حضور داشته باشد. با این تساوی، هر دو تیم 17 امتیازی شدند و همچنان در رده چهارم و پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

شرح گل 

١-٠ (سینا مریدی- فولاد خوزستان): در همان ثانیه های ابتدایی حرکت عبدالله ناصری یک کرنر برای فولادی ها به همراه داشت، نوید عاشوری کرنر را روی دروازه فرستاد و ایوب والی توپ را با سر زد تا سینا مریدی با یک تکل مناسب توپ را وارد دروازه جلالی بکند.

١-١ (امین قاسمی نژاد-پدیده): سانتر دقیق مرتضی منصوری از سمت راست با ضربه سر دقیق امین قاسمی نژاد همراه شد تا فولاد و پدیده در پایان نیمه اول به تشاوی برسند.

٢-١(محمدرضا خلعتبری): اشتباهات عجیب و غریب مدافعان فولاد، بازهم بلای جان این تیم شد، محمدرضا خلعتبری توپ را د موقعیت عالی به سمت دروازه شلیک کرد که توپ بعد از برخورد به پای فرزاد جعفری، تغییر مسیر داد و وارد دروازه فولاد شد.

٢-٢(نویدعاشوری-فولاد): اوت دست یوسف وکیا و حرکت تکنیکی ایوب والی باعث شد تا  توپ به دستان اکبرصادقی درون محوطه جریمه برخورد کند تا داور اعلام پنالتی کند. ایمان مبعلی پشت توپ ایستاد و  ضربه این بازیکن را جلالی گرفت تا در ریباند پنالتی نویدعاشوری دروازه را باز کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست