بازدید 5843

جزئیات دلایل دیوارکشی خیابان مردم از سوی مجلس

کد خبر: ۷۴۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 25 October 2017
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات دلایل دیوارکشی خیابان اطراف بهارستان از سوی پارلمان را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، بهروز نعمتی با اشاره به دیوارکشی خیابان مردم در محدوه خیابان بهارستان تهران و اطراف ساختمان پارلمان، گفت: این دیوار به‌فاصله 200 متر هم نیست، توافقات آن انجام شده و در گذشته هم مجوزهای آن اخذ شده است.

وی افزود: محدوده‌ای که مسدود شده، خیابان بین ساختمان‌های مجلس است که مجوز‌های آن اخذ شده و عوارض آن هم به شهرداری پرداخت شده است.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه اخیراً مسائل مختلفی از سوی شهرداری و شورای شهر تهران پیرامون موضوع دیوارکشی مقابل ساختمان مجلس مطرح شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع شفاف است و دعوا و اختلاف‌نظری بین مجلس و شهرداری تهران وجود ندارد.

نعمتی اظهار داشت: این ساختمان‌هایی که در مالکیت مجلس است در دو طرف این مجموعه مسدودشده قرار گرفته که نهایتاً 200 متر هم نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
ای کاش برادران محترم در مجلس همینگونه هم بفکر مردم بدبختی بودند که با قوانین متعدد و متناقض برای ادارات همچون دارائی و تامین اجتماعی مستمسکی ساخته اند تا ملت را سرکیسه کنند بعنوان مثال تامین اجتماعی بدهی های مستاجر را از مالک طلب میکند و.......!!!!!
200 متر مگه کمه ؟؟؟ مهندس 200 متر یعنی کل خیابون . البته بد هم نیست بالاخره مجلسیا باید یه جوری به مردم میگفتن دیگه دستشون به اونها نمیرسه .... آقا گرفتیم موضوع حل شد فقط ردیف بودجه این دیوار از کجا تامین میشه ؟؟؟؟
اگر شما دلیلی دیدید ما هم دیدیم. چی تیتر زدید چی نوشتید؟؟!!
1- 200 متر شما چطوری حساب کردید .؟؟ 2- قرار شده مردم رای بدهند که نماینده مجلس از حقوق مردم دفاع کند نه دست درازی به حق مردم.این ارتباط چرا بصورت زیر زمینی انجام نداید تا حق عبور ومرور مردم حفظ بشود حالا مردم برای گرفتن حق خودشان از نمایندگان مجلس به کجا مراجعه کنند.واقعا جای تاسف دارد
مگر می شود دو نهاد توافق کنند و خیابانی که برای مردم بوده را تصاحب کنند، این توافق شرعا حرام است؟ از مراجع استفتاء بگیرید
بله، نماینده هایی آن جور خودشیفته با موگرینی سلفی می انداختند باید برای امنیت خود دیوارکشی کنند و طبیعی هم هست صدای دادخواهی ساکنین اطراف مجلس را نشنوند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
بله دقیقا برای همین دیوار می کشند که صدای ملت را نشنوند
به اقای نعمتی یک متر بدهید یا دو تا چشم، محدوده ای که مجلس غضب کرده، 700 متر طول و 18 متر عرض دارد، می شود بالغ بر 1200 متر مربع،

مجلس خانه های کلنگی آن سوی خیابان را متری 10 ملیون خریده است، پس ببنید مجلس در روز روشن چه تخلفی کرده است؟
مردم بدبخت وقتی شما نماینده شان هستید دردشان را به کی بگویند؟
کلا مملکت قشنگی داریم! نعمتی هم خیلی قشنگ هستند
با کی توافق کردید که نه شهرداری در جریانه؛ نه شورای شهر و نه هیچ کس دیگر؟
دیوار بین مردم و مسئولین ماله خیلی وقت پیش از اینهاست . تازگی نداره
کلا میخوان چشم در چشم رعیت نشوند و از دیدن حل نزار رعیت مزاجشان دگرگون نشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی