بازدید 2762

درخشان: دو پنالتی درست نبود/ باید نفت را تقویت کنیم

کد خبر: ۷۴۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 21 October 2017

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نیاز به چند بازیکن جدید داریم و تیم را برای بازی‌های آسیایی تقویت می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید درخشان پس از شکست دو بر صفر شامگاه امروز شنبه تیم نفت مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت:  بازی خوبی بود. شرایط ما نسبت به پرسپولیس متفاوت بود. در مجموع از تیمم راضی هستم و به برانکو و تیمش تبریک می گویم.

وی افزود: در بحث داوری یک مقدار اشکال داریم. در صحنه پنالتی پرسپولیس، اگر توپ اول را بازیکن حریف دزدیده بود، پنالتی درست بود ولی دروازه بان ما اول توپ را زد و بعد به بازیکن پرسپولیس برخورد کرد. داوری می تواند تاثیر زیادی در کیفیت بازی بگذارد. با این حال از بازیکنانم تشکر می کنم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی نفت درباره سه شکست برابر پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: وقتی سوپرجام مقابل پرسپولیس بازی کردیم،  قرار نبود تیم در لیگ شرکت کند و هنوز کامل شکل نگرفته بود. الان شرایط ما بهتر بود. در مقابل تیمی که در لیگ قهرمانان آمده، خوب بودیم. اگر پنالتی ما هم گل می شد وضعیت فرق می کرد.

درخشان درباره وضعیت مدیریت باشگاه نفت هم گفت: امروز خبردار شدم که جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شده است و نفت را قطعا به آقای جهانیان انتقال داده اند. از فردا آقای جهانیان باید تمام تمرکزش را بگذارد که بدهی ها را بدهد و ما هم با فکری آسوده به لیگ بپردازیم.

وی هدف نفت در فصل پیش رو را ماندن در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: می خواهیم در لیگ برتر بمانیم. تیم ما دیر تشکیل شد. برای حضور در لیگ قهرمانان هم تیممان را حتما تقویت می کنیم. نیاز به چند بازیکن داریم. 

سرمربی نفت درباره پیش بینی اش از دربی گفت: شرایط پرسپولیس از استقلال بهتر است چون این تیم از آسیا آمده است ولی دربی متفاوت از همه بازی هاست. مهم این است که تیم در روز بازی چطور آماده شده باشد. هر تیمی از نظر روحی آماده تر باشد، شانس بردش بیشتر خواهد شد. 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار