بازدید 8463
بیانیه قدردانی از حمایت مردم و مسئولان؛

سپاه پاسداران: توسعه‌ی توان دفاع موشکی ایران تدوام خواهد یافت + موضع‌گیری سرلشکر جعفری

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از حمایت های آحاد مختلف مردم و مسئولین در پاسخ قاطع به اباطیل رئیس جمهور آمریکا علیه این نهاد انقلابی، بر عزم و اراده خود در مبارزه ی بی امان با نظام سلطه و صهیونیسم و توسعه‌ی توان دفاع موشکی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۷۳۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 19 October 2017
 در بیانیه قدردانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمایت مردم و مسئولین تأکید شد که توسعه‌ی توان دفاع موشکی جمهوری اسلامی ایران، همچنان تدوام خواهد یافت.
 
به گزارش «تابناک»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از حمایت های آحاد مختلف مردم و مسئولین در پاسخ قاطع به اباطیل رئیس جمهور آمریکا علیه این نهاد انقلابی، بر عزم و اراده خود در مبارزه ی بی امان با نظام سلطه و صهیونیسم و توسعه‌ی توان دفاع موشکی کشور تأکید کرد.
 
سپاه پاسداران: توسعه‌ی توان دفاع موشکی ایران تدوام خواهد یافت 
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آورده است: مواضع خصمانه رئیس جمهور یاغی و سبک مغز آمریکا در اهانت به ملت ایران و اعمال تحریم های ظالمانه جدید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از شکست سیاست های اهریمنی سردمداران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی برای تغییر نقشه منطقه و تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی و عصبانیت آنها از نقش آفرینی سپاه در این عرصه دارد.
 
این بیانیه وحدت و اجماع ملی در حمایت های گسترده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت عربده کشی های ترامپ را معنادار توصیف و تصریح کرده است: این نهاد مردمی براساس رسالت ذاتی و انقلابی خود مصمم تر و مقتدرتر از گذشته، مبارزه بی امان خود با نظام سلطه و صهیونیسم را ادامه داده و در دفاع از انقلاب اسلامی و مصالح و منافع ملی کشور، لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
 
این بیانیه در پایان با سپاس از الطاف مقام معظم رهبری ـ مدظله العالی ـ و قدردانی از حمایت آحاد ایرانیان به ویژه مراجع عظام، رؤسای قوا، حوزه های علمیه، دانشگاه ها، احزاب و جریان های سیاسی، نخبگان و چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی و نیز هموطنان عزیز خارج از کشور و پاسخ قاطع آنان به شیطان بزرگ تأکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه‌ی عظیم ملت ایران، تحت فرماندهی مقام معظم رهبری امام خامنه ای ـ مدظله العالی ـ همراه با سایر نیروهای مسلح و مدافع انقلاب، «بنیان مرصوص»، «فدایی مردم» و «سپر حوادث» فراروی کشور بوده و به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان به ویژه آمریکا و شبکه خبیث صهیونیسم بین الملل، نفوذ منطقه ای و اقتدار و توسعه‌ی توان موشکی جمهوری اسلامی که در شرایط تحریم کامل رقم خورده است نیز با شتاب بیشتر، بدون وقفه ارتقا و تداوم خواهد یافت.
 
فرمانده کل سپاه: ارتقای آمادگی دفاعی اولویت قطعی نظام
 
سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با قدردانی از مردم و مسوولین و تاکید بر آمادگی دفاعی بعنوان اولویت قطعی نظام گفت: سپاه از ملت ایران در مقابل دشمنان  پاسداری و محافظت می کند.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسئولین از سپاه برابر تهاجم روانی هیأت حاکمه آمریکا قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شکرگزاریم که ملت ایران را بیرق دار تحقق وعده‌های خود قرار داد تا با عبور از یک پیچ بزرگ تاریخی، دوران جدیدی از تحولات جهانی را برای ورود به عصر معنویت و حاکمیت ارزش‌های الهی با تحمیل شکست‌های سنگین اردوگاه نظام سلطه و طاغوت اعظم، آمریکا آغاز نماید. نشانه‌های این شکست در سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که با حالتی مضطرب و صدایی لرزان عجز و استیصال خود را در یک تریبون عمومی به نمایش گذاشت.

او دریافته است قدرت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جغرافیای نفوذ آن غیر قابل کنترل گشته است و ادمه این روند نتیجه‌ای جز زوال قدرت مادی آمریکا و برقراری نظم جدید انقلاب اسلامی در بر نخواهد داشت. به همین دلیل دیگر نمی‌توانند حقارت خویش را پنهان نمایند. ترامپ و هیئت حاکمه‌اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا با عنایت الهی بشریت به زودی عالم جدیدی را تجربه نماید.

انقلاب اسلامی در تداوم نهضت عاشورا با الگوی الهام بخش خود تمدن رو به زوال غرب را به چالش کشیده و همچنان مسیر مقدّر خود را با هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای ـ مدظله العالی ـ در برپایی تمدن اسلامی، شتابان طی می‌نماید.

حجم و ماهیت حمایت‌های اخیر مردم عزیز و مسئولین نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، ما در آغاز مرحله‌ای از سیر تکاملی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دورانی که از شاخص‌های برجسته آن به سر آمدن دوره‌ی زوزه مذاکره و تعمیم الگوی مذاکرات هسته‌ای به سایر حوز‌ه‌های اقتدار نظام می‌باشد.

دشمن با فعال سازی همه تهدیدات بی ثمر خود علیه ملت بزرگ ایران به ما نشان داد که هنوز ارتقای آمادگی دفاعی برای بارش گلوله‌های آتشین بر پیکره دشمن یک اولویت قطعی نظام محسوب می‌شود.

آمریکا و اذناب منطقه‌ای اش خوب می‌دانند که در این چهل سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد نمایند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند. آنها با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند. سلاحی که به آنها بفهمانیم همه طرح‌ها و برنامه‌هایشان همانند طرح ایجاد خاورمیانه بزرگ، پروژه سازش با اسرائیل، جنگ‌های نیابتی و ... با شکست روبه رو خواهد شد.

در پایان، با قدردانی از مردم صاحب عزت ایران و مسئولین محترم کشور که با همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی از سپاه در برابر تهاجم روانی اخیر هیأت حاکمه آمریکاحمایت کرده اند، اعلام می‌دارم سپاه ملت بزرگ ایران را در گذار از مرحله سوم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، پاسداری و محافظت خواهد کرد.
 
 والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته                                
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری                              
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی                        
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی