بازدید 32892
هزار و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

صدور حکم بازداشت برای ۹ نفر در فوتبال/کنایه تند پرویز فتاح به دولت/ «آقا دوربینی» بازیگر می‌شود/واکنش جالب مرعشی به سخنان فرمانده سپاه کرمان/اگر مهدوی کنی نبود با احمدی‌نژاد کار نمی‌کردیم/حضور خواهر بابک زنجانی در دادسرای تهران

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند:سانسور اظهارات درباره مصرف قلیان و ترامادول و بازگشت شجاع/اتهام اختلاس 300میلیونی بقایی/ادامه مناقشه قوه‌قضائیه با وزارت اطلاعات در مورد دری اصفهانی/طرح جدایی اقلیم کردستان خاتمه یافت و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 17 October 2017
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
حضور خواهر بابک زنجانی در دادسرای تهران
 
یکی از خواهران بابک زنجانی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافت. دقایقی پیش یکی از خواهران بابک زنجانی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافت. گفته می شود این شخص هم در راستای پرونده بابک زنجانی پرونده دارد.

دروغ خاندان بارزانی در مورد حاج قاسم
 
شبکه خبری «روداو» وابسته به خانواده بارزانی با انتشار تصویر جلسه سردار سلیمانی با فرماندهان مشترک نظامی عراق در سال گذشته میلادی به دروغ آن را: جلسه اشغال کردستان عراق عنوان کرد!/مشرق

توضیحاتی درباره فعالیت های مهدی جهانگیری
 
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالیت های مهدی جهانگیری که منجر به بازداشت وی شده است هیچ ارتباطی به اتاق بازرگانی تهران نداشته است. علا میرمحمد صادقی در پاسخ به این که فعالیت های مهدی جهانگیری که منجر به بازداشت وی شده است، چه ارتباطی با حضور وی در اتاق بازرگانی تهران دارد، اظهار کرد: این امر هیچ ارتباطی به اتاق بازرگانی تهران ندارد. سوء تفاهمی ایجاد شده که امیدواریم دو نفر از دوستان ما به فعالیت خود برگردند و مشغول به کار شوند. وی افزود صحبت هایی می شود که دو تن از اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانن تهران تحت بازجویی قرار گرفته اند اما ممکن است این امر به خاطر کارهای دیگری بوده است که آقایان مشغول به کار بوده اند و هیچ ارتباطی با اتاق بازرگانی نداشته باشد. /تسنیم

دیوارکشی اطراف مجلس مجوز داشت؟
 
بهروز نعمتی توضیحاتی درباره دیوارکشی در اطراف پارلمان و بسته شدن خیابان «مردم» ارائه کرد. بهروز نعمتی سخنگوی هیأت ‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات شورای شهر تهران برای ساخت و سازها در اطراف مجلس و تغییرات در رفت‌و آمد مردم، گفت: مجوزهای لازم برای بسته شدن خیابان «مردم» قطعاً از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده است. وی تصریح کرد: در گذشته طرحی برای توسعه بخش اداری و صحن مجلس مصوب شده که خیابان مردم که امروز بسته شده جز همان طرح است. سخنگوی هیأت ‌رئیسه مجلس افزود: مشکلی درباره دیوارکشی‌ها و تغییر رفت‌وآمدهای مردم پس از ساخت ابنیه‌ها در میدان بهارستان وجود ندارد و مجوزهای لازم اخذ شده است. به گزارش تسنیم، پس از حمله تروریستی به مجلس در 17 خرداد سال جاری، تغییراتی در خیابان بهارستان و در مقابل پارلمان ایجاد شده که از جمله آنها می‌توان به بسته شدن خیابان مردم و ایجاد دیوار بتنی در مقابل مجلس اشاره کرد که شورای شهر تهران و سازمان میراث فرهنگی به این تغییرات انتقاداتی وارد داشته‌اند.

پاسخ سخنگوی دولت به شهردار تهران

نوبخت درباره اظهارات روز‌ گذشته محمدعلی نجفی شهردار تهران در عدم تخصیص منابع شهرداری در ۶ ماهه اول سال از سوی‌ دولت، گفت: در ۶ ماهه اول سال ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات طرح‌های عمرانی تخصیص یافته که بخشی از آن به دستگاه‌ها پرداخت شده و بخشی هم از طریق خزانه پرداخت می‌شود و‌ به جای اینکه در رسانه‌ها این حرف‌ها را بزنند به مسئول مربوطه در سازمان مراجعه کنند و ببینند چقدر پرداخت شده و چه مقدار به خزانه داده شده، ما طبق روال پرداخت‌ها را تا پایان سال خواهیم داشت.

ابلاغ رای پرونده آمران حمله به علی مطهری

مصطفی ترک‌همدانی، وکیل مدافع علی مطهری از ابلاغ رای پرونده آمران حمله به علی مطهری در شیراز خبر داد و گفت: حال باید دید موکلم با وجود مکاتبه پیشین به ریاست دادگاه که رضایت را منوط به معرفی فرمانده خاطی کرده بودند، درباره رضایت به محکومین چه تصمیمی می‌گیرد؛ البته این رای هنوز قابل اعتراض و تجدیدنظرخواهی است.

صدور حکم بازداشت برای 9 نفر در فوتبال

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره مصرف قرص روانگردان ترامادول توسط بازیکنان و تایید این اتفاق توسط بازیکنان سابق فوتبال مانند احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی و حتی تایید دکتر هراتیان، اظهار کرد: مصرف ترامادول شامل دوپینگ می‌شود و اگر در نمونه خون بازیکنی وجود داشته باشد قطعا با آن بازیکن برخورد خواهد شد. برای ۹ نفر حکم دستگیری صادر کرده‌ایم و حکم زندان دارند. دادسرا در ماجرای برخورد با بداخلاقی‌ها کمک زیادی به ما کرده است. پلیس امنیت تهران هم در این کار به ما کمک کرده است.

راکعی مشاور شهردار در امور بانوان شد

محمدعلی نجفی در حکمی فاطمه راکعی را به سمت مشاور شهردار در امور بانوان منصوب کرد. در حکم شهردار تهران آمده است؛
خواهر گرامی سرکار خانم فاطمه راکعی
نظر به سوابق و تجارب درخشان و ارزشمند سرکار عالی در راستای جلب مشارکت حداکثری بانوان در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی و حضور موثر بانوان در عرصه مدیریت شهری که نیاز به تشریک مساعی و استفاده از توان متخصصان دارد، شما را به عنوان «مشاور شهردار در امور بانوان» منصوب می‌کنم.
از خداوند متعال توفیقات روزافزون سرکار عالی را در خدمت به آحاد شهروندان عزیز تهرانی خواستارم.

«آقا دوربینی» بازیگر فیلم سعید سهیلی

به گزارش انتخاب، سعید سهیلی کارگردانی که کمدی های «گشت ارشاد» را در کارنامه دارد واکنش جالبی به اخراج آقای دوربینی نشان داده و آن هم دعوت از دوربینی برای ایفای نقش در فیلم تازه اش! با احتساب آن که سهیلی مترصد تولید فیلم «ژن خوک» است، هیچ بعید نیست که آقای دوربینی بازیگر این فیلم شود. سهیلی نوشته است: آقاي قرائتي پرخاش ممنوع، با خشم فرموديد كه اين آقا را بيرون كنيد… چرا كه حواس مرا پرت ميكند، يك لحظه حواس پرتي و اين همه عصبيت؟!!! پس ما چه كني؟ مردم چه بگويند بابت سالهايي كه شما و امثال شما حواسشان را پرت كرده ايد؟ اگر شما پير و حواستان پرت شده و اوايل انقلاب را از ياد برده ايد، مردم حواسشان جمع است و خوب به ياد دارند، سالهايي كه شما بيشتر از ايشان عشق دوربين بودي، اگر الان نيستيد چون ميليون ساعت فيلم از شما ضبط و پخش شده، بايدم كه از دوربين سير شويد… همانطور كه ما از چهره شما سير شده ايم، شما با پرخاش ايشان را به پشت دوربين، به زير پايه دوربين تبعيد، اما من با مهر و افتخار ايشان را براي اولين فيلمم به جلوي دوربين دعوت و به اين دعوت مباهات ميكنم. دوباره تكرار ميكنم؛ خشم و پرخاش ممنوع!

واکنش طیب‌نیا به جنجالِ «باغچه سولقان»
 
به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی به نقل از احمد توکلی و سپس سوال یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در این خصوص، علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم این ادعا را به شدت تکذیب و اقدام انجام شده را شتاب زده و غیر منصفانه و ناشی از اطلاعات اشتباه ارائه شده دانست. وی در توضیح پیرامون ادعای مطرح شده گفت: تصویب طرح گاز کشی به سولقان و روستای این منطقه مصوبه دولت هشتم بوده که در انتهای دولت دهم اجرایی شد و تکمیل بخشی از آن در دولت یازدهم صورت گرفت به گونه ای که همه واحدهای دارای مجوز منطقه از این امکان برخوردار شدند برای نمونه از ۵ ملک موجود در کوچه ای که باغچه بنده نیز در آن قرار دارد ۳ واحد دارای گاز هستند و دو واحد دیگر هم بخاطر نداشتن مجوز از این امکان برخوردار نشده است. در واقع دادستانی ابلاغ کرده که واحدهای بدون پروانه ساخت نمیتوانند و نباید از امکانات بهره ببرند. باید تاکید کنم که،از ابتدا و طبق طرح مصوب شده، قرار بوده که خط لوله تا سه راهی سنگان کشیده شود و لوله اختصاصی نیست و هر کس مجوز داشته باشد بهره مند می شود، در واقع، دهیاری حسب درخواست ساکنین ادامه مسیر تا پیچ سنگان را دنبال کرد. وزیر اقتصاد دولت یازدهم در ادامه افزود: اتفاقا این طرح را شرکت گاز کامل نکرد و تا ۲۵۰ متری باغچه ما جلوتر نیامدند که پیگیری های دهیاری هم نتیجه نداد و بنده خودم نه لوله کشی۱۵۰۰ متر مورد ادعا، بلکه ۲۵۰ متر باقی مانده را انجام دادم. پس این ادعا که صرفا بخاطر بنده و آن هم با بی عدالتی و تبعیض این مسیر گاز کشی شده غیر واقعی و نادرست است.

وی تأکید کرد: انتظار می رفت حداقل قبل از رسانه ای شدن این ادعا از سوی آقای توکلی و یا طرح سوال یکی از نمایندگان حداقل هر دو این افراد که مرا به خوبی می شناسند برای اطمینان تماس می گرفتند. وزیر اقتصاد دولت یازدهم افزود: زمین این باغچه را ۱۶ سال پیش خریداری و خودم احیا کرده ام و اتفاقا به طور شفاف و جز دارایی های خود آن را در آغاز دوره وزارتم به قوه قضائیه اعلام کرده ام.

حمله به تعدادی از سایت‌های ایرانی
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی از حمله به تعدادی از سایت های ایرانی خبر داد. محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: شب گذشته تعدادی از وب‌سایت‌های ایرانی مورد حمله deface قرار گرفتند. وی افزود: هر چند خوشبختانه شناسایی و دامنه آن کنترل شد، اما لزوم هشیاری ما جدی است.

طرح جدایی اقلیم کردستان خاتمه یافت

سایت روسی اسپوتنیک عربی ادعا کرد که با میانجیگری قاسم سلیمانی توافق شد تا به طرح جدایی اقلیم کردستان خاتمه داده شود. پیشتر گزارش شده بود که سردار سلیمانی برای مذاکره درباره بحران بین کردستان عراق و دولت مرکزی وارد اقلیم کردستان شده است. ماموریت او مذاکره درباره بحران میان مقام‌های کرد و دولت عراق در پی رفراندوم استقلال‌طلبی کرستان وارد اقلیم کردستان عنوان شده بود. سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. روز گذشته نیز، درگیری میان ارتش عراق و پیشمرگه های کردستان در کرکوک سرانجام با عقب نشینی پیشمرگه ها و تحویل کنترل نقاط حساس استان به دولت مرکزی عراق خاتمه یافت. /انتخاب

واکنش جالب مرعشی به سخنان فرمانده سپاه کرمان
 
حسین مرعشی در گفت‌وگویی به سخنان فرمانده سپاه کرمان گفت که منظور فرمانده سپاه از کارگزاران شخص من بود. بخشی از این گفت‌وگو به شرح زیر است:
آقای مرعشی، سه‌شنبه گذشته فرمانده سپاه کرمان اظهاراتی درباره حزب کارگزاران داشت؛ از جمله اینکه مشکل استان کرمان حزب کارگزاران با محوریت شما است و اینکه حجم مهمی از سرمایه‌های استان کرمان در دست کارگزاران است و سپاه مقابل آن خواهد ایستاد. . .
اولا که کارگزاران در هیچ یک از کارهای اقتصادی کرمان حضور ندارد. مقصود ایشان از کارگزاران من بودم، و در واقع سیدحسین مرعشی را معادل کارگزاران در نظر گرفته است. در صورتی که کارگزاران یک حزب رسمی است و اتفاقا شش ماه پیش برای اولین بار، بعد از 20 سال از تأسیس آن، در کرمان دفترش را تأسیس کرده است.

*حتی ایشان گفته که کارگزاران به هر کدام از نمایندگان استان کرمان، یک میلیارد داده است. . .
این را کاملا تکذیب می‌کنم. هیچ پولی از سوی کارگزاران به هیچ یک از نمایندگان استان داده نشده است. من فکر می‌کنم اگر فرماندهان عالی‌رتبه سپاه، اظهارات ایشان را ملاحظه کنند، خودشان باید برای این حرف‌ها فکری کنند. اما کارگزاران را هم عرض کردم که هیچ نقشی در مسایل کرمان ندارد. خود من هم نقشی شخصا ندارم. / هفته‌نامه سازندگی

ادامه مناقشه قوه‌قضائیه با وزارت اطلاعات در مورد دری اصفهانی
 
دادستان تهران در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات پیرامون یکی از محکومان به جاسوسی که از اعضای کمیته مالی برجام بوده؛ مبنی بر این که اقدامات این محکوم مصداق جاسوسی نیست، با رد این اظهارات افزود: ماموران وزارت اطلاعات ضابط محسوب می‌شوند و اگر مدعی جایگاه کارشناسی برای خود هستند، باید بدانند که نظر کارشناسی آن‌ها مانند کارشناسان رسمی دادگستری، پزشکی قانونی، مامورین پلیس آگاهی و خبرگان محلی که هر یک در حوزه تخصص خود کارشناس محسوب می‌شوند، برای قاضی الزام آور نیست؛ قاضی دارای استقلال قضایی است و تبعیت وی از نظر کارشناس یا ضابطین تا جایی در قانون پذیرفته شده که استنباط قاضی خلاف آن نباشد؛ ضمن این که توصیف جزایی اقدامات متهم و انطباق آن با مقررات قانونی، صرفاً از اختیارات قاضی است. دادستان تهران در خصوص محکوم‌علیه موضوع اظهارات وزیر اطلاعات افزود: این محکوم علاوه بر پرونده جاسوسی، اتهام مالی نیز دارد که اخیراً پرونده آن مفتوح شده؛ به این شرح که متهم با عضویت در هیات مدیره یکی از بانک‌های خصوصی، برای شرکتی که با آن مراودات مالی داشته تسهیلات تصویب کرده و با همکاری افراد دیگری ۶۲ میلیارد تومان ارز با قیمت مرجع را از کشور خارج کرده بدون این که کالایی وارد کشور شود. / پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران

اگر مهدوی کنی نبود با احمدی‌نژاد کار نمی‌کردیم
 
اسدالله بادامچیان می‌گوید حزب متبوعش یعنی موتلفه اسلامی در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد موافق همکاری با او نبوده اما تایید آیت‌الله مهدوی کنی برای آنها در این حزب، حجت شرعی شده است. اسدالله بادامچیان صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش ملی نکوداشت آیت‌الله مهدوی کنی که در دانشگاه امام صادق برگزار شد ضمن بیان این مطلب، ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی گفتند که اگر نفر بعدی آقای احمدی نژاد بیاید، خیلی مشکلات پیش می آید بنابراین ما در حزب موتلفه حمایت کردیم و از این حمایت شاد هستیم. چراکه فرموده آیت‌الله مهدوی کنی به ما حجت شرعی داده است. /ایسنا

بقایی: احمدی‌نژاد قرار نبود به دادگاه بیایید
 
حمید بقایی بعد از جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: رئیس دادگاه تأکید بسیاری بر عدم انتشار محتویات جلسه دادگاه داشت. ما در دفاع از خود هیچ مشکلی نداریم و این پرونده را سیاسی می‌دانیم و کاملا مشخص است این پرونده سیاسی است. وی با بیان اینکه ان‌شاءالله این بار قوه قضائیه عادلانه رفتار کند، گفت: در جلسه امروز کیفرخواست قرائت و سپس بحث شکلی مطرح شد. بقایی با اشاره به اینکه جلسه بعدی دادگاه ۳۰ مهر تعیین شده است، درباره حضور احمدی‌نژاد در جلسه دادگاه گفت: چه کسی چنین حرفی زده است. چنین قراری نبود. /ایلنا

اتهام اختلاس 300میلیونی بقایی
 
حسینی وکیل مدافع حمید بقایی بعد از اتمام جلسه دادگاه موکلش در جمع خبرنگاران گفت: جلسه اول دادگاه برگزار شد، کیفرخواست توسط نماینده دادسرا قرائت شد. وی افزود: از نظر ما کیفرخواست دارای ایرادات شکلی بود، روند رسیدگی دادسرا از نظر ما ایراداتی داشت که آنها را مطرح کردیم و دادگاه ایرادات را پذیرفت. وکیل مدافع بقایی ادامه داد: موارد اتهامی درباره ۳۰۰ میلیون اختلاس است و مسائل امنیتی در آن وجود نداشته و فقط مسائل اقتصادی است. حسینی در پاسخ به اینکه کیفرخواست چند صفحه بود، اظهار کرد: قبلا آقای دولت آبادی گفته‌اند که کیفرخواست سی صفحه بوده و در حال حاضر نیز سی صفحه است. /ایسنا

کنایه تند پرویز فتاح به دولت
 
فتاح در سی و یکمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خطاب به رئیس جمهور گفت: حداقل 20 میلیارد دلار میزان قاچاق شماست که اگر 50 درصد آن کنترل شود 10 میلیارد دلار کمتر قاچاق به کشور می‌آید آیا نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم؟ وی دوباره خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که می‌روید 2 داعشی در روستایی در کرمانشاه «قایم» پنهان شده‌اند جزغاله کرده‌اید نمی‌توانید جلوی دو کانتینر قاچاق در روز روشن را بگیرید. شما که این توانمندیها را دارید. رئیس کمیته امداد گفت: مبارزه با قاچاق فقط اراده می‌خواهد آیا کسی این حرف را از تو می‌پذیرد که نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت. اگر 10 میلیارد دلار از میزان قاچاق را کم کنیم اشتغالی در کشور ایجاد می‌شود. /تسنیم

روایت جدید عبدخدایی از انتشار اسناد کودتا و نقش کاشانی
 
دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: سازمان سیا به دلیل ایستادگی امروز رهبری و روحانیت در مقابل مخوف‎ترین قدرت تاریخ، می‎خواهد با انتشار اسناد جعلی همکاری با آیت‎الله کاشانی، جایگاه استعمارستیز او را تضعیف کند. عبدخدایی اظهار کرد: اگر امروز سازمان سیا اسناد جعلی همکاری با آیت الله کاشانی را منتشر می کند، برای این است که ایران اسلامی امروز با رهبری یک روحانی فرزانه چون جزیره ای آرام در مقابل تلاطم جهانی ناشی از استعمار فرا نو آمریکا ایستاده است. البته اشتباهاتی هم در داخل داریم که اگر اینها نبود ایران بهشت می شد. /خبرآنلاین

سانسور اظهارات درباره مصرف قلیان و ترامادول و بازگشت شجاعی
 
نامه‌نیوز مدعی شد سایت فدراسیون فوتبال بخشی‌های از صحبت‌های تاج درباره قلیان کشی فوتبالیست ها، استفاده از ترامادول و بحث مربوط به بازگشت شجاعی به تیم ملی را سانسور کرده و خودش در اد امه گزارش بخش‌های سانسوری را چنین بیان می‌کند: رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن قلیان‌کشی و شب زنده‌داری برخی از فوتبالیست‌ها گفت: دو موضوع در این مورد وجود دارد. یکی از گزارش‌ها روی میز من است و یکی دیگر را می‌گویند فتوشاپ است. اگر این اتفاق فتوشاپ باشد که مجری مربوطه هم شلاق در انتظارش است و هم حبس. وی در خصوص استفاده برخی از فوتبالیست‌ها از ترامادول گفت: ترامادول الان دوپینگ است و اگر در خون بازیکنی دیده شود محرومیت دارد اما قلیان با خانواده‌ها است و این مشکلی که می‌بینید مربوط به جامعه به صورت کلی شده است. می‌بینید که این همه قهوه‌خانه در کشور ما وجود دارد و همه در حال کشیدن قلیان هستند که باید جلوی آن گرفته شود. اگر گزارش این اتفاقات به کمیته اخلاق برسد حتماً برخورد خواهیم کرد و همین حالا که با شما صحبت می‌کنم با تعداد بسیاری هم برخورد شده است. ما حتی چند نفر را در اختیار مقامات قضایی قرار داده‌ایم که دستگیر شده‌اند و ۸-۹ نفر زندان هستند. البته این مربوط به قلیان نیست ولی موارد بداخلاقی در ورزش آسیب‌های ورزشی جزء آنها است. در این بین پلیس و وزارت اطلاعات هم با ما همکاری می‌کنند. تاج در پایان در خصوص اینکه آیا شجاعی به تیم ملی دعوت شده است یا خیر، گفت: اگر کی‌روش او را دعوت کند ما مشکلی نداریم.
 
کریمی‌قدوسی: ظریف در برخورد با برجام انقلابی موضع‌گیری کرد
 
کریمی‌قدوسی گفت: نامه‌هایی که آقای ظریف به طرف 5+1 نوشته در ردیف اقدامات قانونی است که وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده داشته است. آقای ظریف در این نامه‌ها بسیار انقلابی موضع‌گیری و به صراحت اعلام ‌کرده که روح و جسم برجام در فلان پیوست یا بند نقض شده است. آقای ظریف، صراحت در اعتراض‌ها نسبت به اجرای برجام که در نامه‌ها منعکس شده را در گزارش خود در کمیسیون امنیت ملی بیان نکرد که به نوعی به صورت نرم گزارش خود را به ما اعلام کند تا آن نگرانی که باید ایجاد نشود. قصه برجام به جای باریک و خطرناکی رسیده است و آینده‌ای صددرصد مبهم دارد و آمریکا می خواهد طرح‌های خود را یکی پس از دیگری پیش ببرد. سوال بنده از ظریف این است که ما تا کجا باید نامه نوشته و ایمیل بزنیم که برجام نقض شده است و طرف‌های مقابل همچنان به نقض برجام ادامه دهند؟/ باشگاه خبرنگاران

احتمال طرح استفساریه‌ای در مجلس برای حل مشکل «سپنتا نیکنام»

بهرام پارسایی، عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت:از نظر هیات هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا حضور سپنتا ـ نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد در این شورا منع قانونی ندارد. بر اساس نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها هم صلاحیت سپنتا نیکنام به تایید رسیده و هم صحت انتخابات شوراها در یزد تایید شده است. اگر موضوع به ما ارجاع شود، با رئیس مجلس و هیأت رئیسه جلساتی را برگزار می کنیم و در صورت نیاز استفساریه‌ای را در مجلس برای حل این مشکل مطرح می‌کنیم.

دزدان دریایی برای آزادی هر صیاد ۱۵۰۰ دلار خواسته‌اند

علیم افشار، مدیرعامل تعاونی صیادان چابهار و کنارک می‌گوید: با اتفاقی که دو روز قبل برای دومین لنج ماهیگیری ایرانی افتاد، اکنون شمار صیادان ربوده شده به بیش از ۴۴ نفر رسیده است. پیش از این حدود ۸ صیاد ایرانی توسط گروه موسوم به دزدان دریایی سومالی ربوده شده بودند که با ربوده شدن یک لنج صیادی دیگر در ابتدای هفته گذشته ۱۶ ماهیگیر دیگر به این تعداد اضافه شدند اما که با حمله روز یکشنبه دست‌کم ۲۰ دریانورد ایرانی دیگر بر این تعداد اضافه شده است. دزدان دریایی برای آزادی هر یک از صیادان در بند ۱۵۰۰ دلار خواسته‌اند که اگر به زندگی این صیادان نگاهی بیندازیم حتی ۱۰۰ دلار هم ندارند، بپردازند. / ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۱۲
آقای سعید سهیلی برای این همه متانت و ادب باید شما را تشویق کرد ما هم از دست امثال شماها خسته ایم
درود بر سعید سهیلی
آقای فتاح تو در زمان وزارت و در آن دولت اون همه خرابی به بار آوردید از رو نرفتید که حالا نسخه می پیچید
سایت های اصلاح طلب رسما عروسی گرفتن . یعنی اینقدر عقده جهت کوبیدن یک روحانی دارن . به نظرم نظام اشتباه کرد که بعد از فتنه ۸۸ اجازه تنفس مصنوعی به اصلاحات را داد
اشتغال اشتغال اشتغال
بهتره آقای سهیلی دنبال چندرغاز پول تو جیبی جوونا باشه و از هر کسی که باعث افتخارشه برای فیلم فارسی جدیدش دعوت کنه
هزاران نفر پای دوربین آقای قرائتی به سمت خوبی ها میل کردن و پای دوربین آقای سهیلی و امثالهم به ....
این اقای قرائتی خیلی بد با اقای دوربینی برخورد کرد این نوع برخورد از یک مفسر قران بعید بود. انصافا باید رسما معذرت خواهی کند
قاچاق کنترل شود؟؟!!! دولت اصلاحات تازه می خاد قاچاقچی رو بیمه هم بکنه، اسم قاچاق رو گذاشته کولبر
اقای مدیر جند ده میلیونی بگیر . اول قیمت سراسری ودلار را به 1010تومان یعنی قبل ار اغار برنامه یارانه ها. برگردان .ان موقع اظهار نظر بکن . در غیر این صورت متاسفم
اقای فتاح شما کمیته امداد رو سامان بده قاچاق پیشکش..نمیخاد ژستهای خیرخواهانه بگیری.برای یارنه ها هم دلسوزی نکن
قریب چهل سال درس اخلاق و قرآن داد ایشون یهویی خودش بی اخلاق شد و درسهای قرآن از یادشون رفت!!!!!!
خیلی باادبی آقای سهیلی اینهمه کینه ودشمنی شما با مبلغات دین قابل درکه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی