بازدید 3498

پیروزی ایران بر مکزیک درنیمه اول با شروع توفانی

کد خبر: ۷۳۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 17 October 2017
تیم فوتبال نوجوانان ایران با شروعی رویایی در بازی حذفی مرحله یک هشتم جام جهانی نوجوانان، با شکست مکزیک در نیمه اول به رختکن رفت.

به گزارشتابناک ورزشی، در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال نوجوانان 2017 امروز (سه‌شنبه) از ساعت 15 تیم نوجوانان ایران به مصاف مکزیک رفت که این بازی در پایان نیمه نخست با برتری 2 بر یک شاگردان چمنیان همراه بوده است. در این نیمه محمد شریفی در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و الهیار صیادمنش در دقیقه 11  برای ایران موفق به گلزنی شدند و دلا روسا در دقیقه 37 تک گل حریف را به ثمر رساند.

در این دیدار علی غلام‌زاده، طاها شریعتی, مجید نصیری، علی ستاوی, احمدجلالی, محمد شریفی، علی داوران، امیرحسین حسین زاده، محمد قادری، یونس دلفی و الهیار صیادمنش برای تیم ایران به میدان رفتند. شاگردان عباس چمیان پیش از آغاز جام جهانی موفق شده بودند مکزیکی‌ها را در دیداری تدارکاتی در اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند.

در دیگر بازی همزمان این مرحله تیم‌های اسپانیا و فرانسه نیز در پایان نیمه نخست به تساوی یک بر یک رسیدند. رقابت‌های امروز (سه‌شنبه) با برگزار دو دیدار دیگر از ساعت 18 به پایان می‌رسد که ژاپن با انگلیس و عراق با مالی مصاف می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار