بازدید 4274
۱
گزارش

ماجرای کمیته کشک دراستقلال و چرخش عجیب بیژن طاهری

این عضو کمیته فنی باشگاه، جمعه‌شب در برنامه زنده شبکه ورزش به صراحت اعلام کرده بود دیگر حاضر نیست مربیگری در استقلال را بپذیرد! ظاهرا وسوسه نشستن روی نیمکت یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران خیلی قدرتمندتر از آن است که اجازه بدهد آدم‌ها حداقل به حرف‌های تلویزیونی‌شان وفادار بمانند.
کد خبر: ۷۳۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 17 October 2017
استقلال؛تیمی که دو هفته درگیر پیدا کردن سرمربی بود، حالا یک ماه است پروژه انتخاب دستیار را پيش می‌برد و در این میان اتفاقاتی رخ داده که به هیچ‌وجه قابل باور نیست. 

به گزارش تابناک ورزشی، ابتدا قرار بود بیژن طاهری و سیروس دین‌محمدی دستیاران ایرانی وینفرید شفر باشند، اما افکار عمومی با این قضیه کنار نیامد. یعنی مردم نتوانستند قبول کنند که دو عضو کمیته فنی که خودشان شفر را آورده‌اند، خودشان را به عنوان دستیار او منصوب کنند! در عین حال اما این ماجرا منتفی نشد و با وجود کنار رفتن دین‌محمدی، تلاش‌ها برای تحمیل طاهری به شفر آنقدر ادامه یافت که نهایتا پیرمرد آلماني رضايت داد و او را به عنوان مربی در کادرفنی پذیرفت.

دیروز طاهری سر تمرین استقلال رفت و نخستین جلسه تمرینی‌اش را به عنوان مربی با این تیم پشت سر گذاشت. این اتفاق در حالی رخ داد که این عضو کمیته فنی باشگاه، جمعه‌شب در برنامه «شب‌های فوتبالی» که به طور زنده از شبکه ورزش پخش می‌شد به صراحت اعلام کرده بود دیگر حاضر نیست مربیگری در استقلال را بپذیرد! 

ماجرای کمیته کشک دراستقلال و چرخش عجیب بیژن طاهری

طاهری که خودش را از انتقادها ناخشنود نشان می‌داد، می‌گفت حالا دیگر اگر جو تغییر هم کند و استقلالی‌ها او را بخواهند، خودش حاضر نیست دستیار شفر شود. با این وجود ظاهرا وسوسه نشستن روی نیمکت یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران خیلی قدرتمندتر از آن است که اجازه بدهد آدم‌ها حداقل به حرف‌های تلویزیونی‌شان وفادار بمانند! شاید اگر طاهری این مطالب را در سایت‌ها و مطبوعات می‌گفت، مثل خیلی‌های دیگر می‌توانست از دیوار کوتاه رسانه‌های مکتوب عبور کند و دست به تکذیب ادعاهایش بزند؛ اما به راستی با مصاحبه تصویری چه می‌توان کرد؟ مردی که در میانه‌های دهه ششم زندگی‌اش قادر نیست 72ساعت پای حرف‌هایش بماند، چه کمکی به استقلال می‌تواند بکند؟

از همه عجیب‌تر اما حکایت کمیته فنی استقلال است که کلا تعطیل به نظر می‌رسد. جالب است که محمدنوری به عنوان سخنگوی این کمیته فقط چند ساعت قبل از معارفه رسمی طاهری در محل تمرینات، خبر دستیاری او در استقلال را تکذیب کرده بود! در این شرایط چطور می‌توان به ثمربخشی چنین کمیته‌ای برای آبی‌ها امیدوار بود؟ کمیته‌ای که خودش 40قدم از اتفاقات باشگاه عقب است، چگونه می‎تواند روی مسایل تیم اشراف داشته باشد و به حل مشکلات کمک کند؟ 

از قرار معلوم کل نقش این کمیته در استقلال این بوده که در انتخاب سرمربی تیم «شریک» شود و فردا اگر مشکلی پیش آمد، بار مسوولیت فقط متوجه شخص مدیرعامل نباشد. آنها حالا نقش تاریخی خودشان را ایفا کرده‌اند و از این به بعد هم قرار نیست کار دیگری انجام بدهند؛ حتی اگر یک مربی 56ساله به بهانه جوانگرایی و آینده‌سازی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند!
روزنامه گل
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تويي که مسئول سايت ورزش اين سايتي اگه به حرفهاي آقاي بيژن طاهري دقت کرده باشي گفت من سرباز تيم استقلال هستم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی