بازدید 2345

پایان دوران ریاست رضوانی؛ رقبا منتظر زدن به آب!

کد خبر: ۷۳۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 17 October 2017
محسن رضوانی 27 مهرماه سال 92 در رقابت با سه نامزد دیگر به‌عنوان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو انتخاب شد و حالا تنها ساعاتی به پایان رسمی دوران ریاست وی باقی مانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده می‌شود برای دور جدید انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نفراتی همچون محسن رضوانی، امیرحسین آیت‌اللهی، غلامحسین کریمی، مهرزاد خلیلیان، کاوه احمدی، علی گرامی، مجید مشتاق‌عشق، حامد رضاخانی،  وحید مرادی، رضا حبیبی، محمدرضا اسماعیلی و عبدالرضا فاطمی‌مقدم ثبت‌نام کرده که منتظر تائید صلاحیت خود هستند. گفته می‌شود در بین نفراتی که ثبت‌نام کرده‌اند احتمالاً چند نفر به دلیل عدم برخورداری شرایط اعلام شده برای نامزدها و بعضاً داشتن پرونده‌ها و محکومیت‌های قضایی تایید صلاحیت نخواهند شد؛ اما به هر حال این موضوعی است که مسئولان وزارت ورزش باید خبر نهایی‌اش را اعلام کنند. تا زمان برگزار انتخابات معمولاً مدیریت فدراسیون به دست فردی با عنوان «سرپرست» قرار می‌گیرد.

مسعود سلطانی‌فر در جمع رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که روز 29 دی ماه 95 تعیین سرپرست تا برگزاری انتخابات مجدد رؤسای فدراسیون‌ها را امری هزینه‌زا و مشکل‌آفرین برای ورزش و مدیریت فدراسیون‌های ورزشی دانست و گفت: در اساسنامه هم چنین چیزی نداریم و بهتر است با رعایت قانون و پیش‌بینی زمان‌بندی اتمام دوره ریاست قبلی‌ ثبت‌نام‌ها صورت گیرد و بعد از تأیید نامزدها و تا زمان برگزاری انتخابات جدید، رئیس فدراسیون همچنان عهده‌دار مدیریت امور فدراسیون باشد. تصور من این است در همان روزی که رئیس فدراسیون قبلی زمان مدیریتش به پایان می‌رسد انتخابات جدید برگزار شود. به‌نظر من سرپرستی اداره‌ شدن فدراسیون‌ها آفت ورزش است. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به اظهارات آقای وزیر و نظارتی که نمایندگان مجلس در بحث انتخابات فدراسیون‌ها و انتخاب سرپرست دارند چه تصمیمی برای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اتخاذ می‌شود. آیا سلطانی‌فر پای صحبت‌هایش می‌ماند یا اینکه اتفاق دیگری رخ خواهد داد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی