بازدید 3293
۱

چراعكس قليان كشيدن بازيكنان را منتشر مي‌كنيم؟

کد خبر: ۷۳۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ 16 October 2017
تصوير مسلمان و وريا غفوري را در حين كشيدن قليان منتشر كرديم. هواداران ناراحت هستند، درك مي‌كنيم اما فراموش نكنيد اين پيراهن مقدس است چون هوادار دارد. اين پيراهن مقدس است چون گاه با باخت‌هاي هر يك از اين دو تيم،‌ هواداراني جان باخته اند. سكته كردند، مُردند پس از بي حرمتي به هيچ يك از دو تيم و البته هر تيم ديگري نمي‌گذريم.

به گزارش تابناک ورزشی، قليان كشيدن ممكن است منجر به مثبت شدن تست دوپينگ شود. زهره هراتيان، رييس ايفمارك در اين باره گفته است: «متاسفانه گزارشات مکرری از آلودگی تنباکوهای مصرفی در قلیان به مواد محرکی مانند حشیش و یا سایر مواد مخدر توسط  وزارت بهداشت اعلام شده است. ورزشکاران باید آگاه باشند که جدا از خطر اعتیاد ،کلیه مواد محرک و مخدر جزو مواد ممنوعه و دوپینگ بوده و برای ورزشکار محرومیت های سنگین در پی خواهد داشت» بدون شك محروميت بازيكناني كه پول‌هاي ميلياردي گرفته‌اند يعني هزينه از جيب بيت‌المال. از جيب ما، از جيب شما.

مدت‌ها قبل وقتي بازيكنان مي‌خواستند قليان يا سيگار بكشند به صورت پنهاني اين كار را مي‌كردند. حال به صورت آزادانه در يك سفره خانه مي نشينند و در مقابل چشم بقيه كام مي‌گيرند. قبح مصرف سيگار و قليان نبايد بشكند، بازيكن نبايد جرات كند اين چنين وقيحانه و درست وقتي تيم‌هاي‌شان در سخت‌ترين شرايط قرار دارند، اين چنين درگير حاشيه شوند. رسانه‌ها وظيفه دارند تصاوير را منتشر كنند. نه ايران كه در كل دنيا چنين تصاويري را روي جلد مي‌برند، عكس يك سايت‌شان مي‌كنند تا بازيكن و مربي خود را نابود نكنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیراهن، مقدس نیست بلکه محترم است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی