بازدید 4480

ضرورت حمایت حاکمیت از رای مردم به پاس حضور آنان در انتخابات

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش شوراها در توسعه جوامع محلی و اجتماعی، گفت: حمایت حاکمیت از رای مردم و منتخبان آنان، پاسداشت حضور کم نظیر آنان در انتخابات است.
کد خبر: ۷۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 16 October 2017
محمدرضا تابش در جلسه شورای اسلامی شهر اردکان، شوراها را نماد مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تجلی مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: پس از گذشت نزدیک به دو دهه از فعالیت این نهاد مردمی و تصمیم ساز، باید شورا، شهرداری ها و دهیاری‌ها به عنوان دو بازوی نظارتی و اجرایی بتواند با تکیه بر تدبیر و تعقل، در مدیریت شهری و روستایی به نحوی عمل کنند که موجب آسایش و آرامش بیشتر مردم و رفع بخشی از مشکلات جامعه شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان یزد چه از لحاظ سیر ثبت‌نام و تایید صلاحیت نامزدها و چه از لحاظ درصد مشارکت مردم، که همگی در سلامت کامل انجام شد، رکوردی کم نظیر را به ثبت رساند.

نمایند مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداشت این اتفاق مهم، حمایت مسئولان و حاکمیت از منتخبان مردم و همچنین تلاش و پشتکار اعضای شورا برای حل مشکلات شهرها و روستاهاست.

تابش توجه به خردجمعی، استفاده از نظر جوانان و نخبگان، تعامل داخلی اعضا و هم افزایی با مسئولان و فعالیت در چارچوب قوانین را از جمله ضرورت‌های اجرایی در پارلمان‌های محلی دانست و تصریح کرد: امکانات رفاهی و توجه به مسائل فرهنگی در کنار توسعه شهری، ضرورت مضاعفی برای توسعه اردکان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار