بازدید 3464

نسخه نظارتی شورای شهر برای محدودسازی واگذاری املاک شهرداری

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصویب کلیات طرح الزام شهرداری به بازنگری در واگذاری املاک را اولین گام موثر شورای شهر پنجم در راستای بازگرداندن انضباط مالی به شهرداری تهران دانست.
کد خبر: ۷۳۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 15 October 2017
طیبه سیاوشی شاه عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با ارزیابی مثبت تصویب کلیات طرح الزام شهرداری به بازنگری در واگذاری املاک، تصویب این طرح را اولین گام و اقدام موثر شورای شهر پنجم در راستای بازگرداندن انضباط مالی به شهرداری تهران دانست و گفت: برای شفافیت در واگذاری ها بررسی، تصویب و اجرای طرح مورد نظر باید در اولویت کاری قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شورای شهر باید از واگذاری های املاک توسط شهرداری اطلاع داشته و در جریان امور قرار گیرد، تصریح کرد: نیاز است به دور از هر گونه سروصدای رسانه ای و با کار کارشناسی طرح الزام شهرداری به بازنگری در واگذاری ها مورد بررسی قرار گیرد و به طور قطع بررسی کارشناسانه طرح زمان بر است.

وی با یادآوری اینکه واگذاری غیرمتعارف املاک از سوی شهرداری تهران آسیب بزرگی را متوجه سرمایه های مادی و مردمی تهران کرد، افزود: اعتماد بخش بزرگی از مردم با واگذاری های نجومی و نامتعارف از سوی دستگاهی که اعتماد زیادی به آن داشتند از بین رفت و در واقع شهرداری در امانتی که مردم به آن سپردند مرتکب خیانت شد بنابراین هر چقدر این طرح مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد موثرتر خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، یادآور شد: علی رغم تمامی مسائلی که در مورد شهرداری تهران مطرح می شود این دستگاه از لحاظ مالی دچار تنگناها و مشکلات شدیدی است که به نحوی باید حل و فصل شوند و به صورت جدی نیاز است دو اصل فسادزدایی و شفافیت مالی در شهرداری مورد توجه جدی قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار