بازدید 2601

برانکو:اگرفینالیست نشدیم،حداقل بایدالهلال راببریم

کد خبر: ۷۳۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 14 October 2017
سرمربی تیم پرسپولیس بابت برتری پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز تمرین امروز (شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: بابت برد اخیر خیلی خوشحالم. جو آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) را خودتان می‌دانید. استقلال خوزستان تیم خوبی است و کم کم دارد به ثبات می‌رسد.

رسیدن به پیروزی در غیاب ملی‌پوشان ارزش زیادی برای ما داشت
وی افزود: مسئله‌ای که در این بازی اهمیت داشت این بود که ما بدون ملی‌پوشان‌مان توانستیم پیروز شویم و این ارزش زیادی برای ما داشت. این برد باعث شد اعتماد‌به‌نفس بازیکنان ما برگردد. به‌هرحال شکست سنگینی در بازی رفت مقابل الهلال داشتیم که از لحاظ روحی و روانی هم به ما ضربه زده بود. موضوع دیگر که خوشحالم ملی‌پوشان‌مان در بازی با روسیه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشتند و حالا آنها برای بازی با الهلال در شرایط مسابقه هستند.

برای بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال 3 هدف داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش تا چه حد شانس دارد که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود، یادآور شد: ما هنوز 90 دقیقه دیگر مقابل الهلال پیش رو داریم که مسلماً برای فینالیست شدن کار راحتی نداریم. ما برای بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال سه هدف داریم، اول کسب نتیجه‌ای که منجر به صعودمان به فینال شود، دوم اگر به هدف اول نرسیدیم حداقل الهلال را شکست دهیم و سوم بازی در حد نام پرسپولیس و حذف با افتخار است که به نوعی به آن اعاده حیثیت می‌گویند.
برانکو در مورد غایبان تیمش در بازی برابر الهلال تأکید کرد: متأسفانه احمدزاده فردا از ناحیه شکم عمل جراحی دارد و طبیعی است که او را در اختیار نداشته باشیم  اما اینکه احمدزاده چه مدت دور از میادین باشد فردا بعد از عمل جراحی‌اش مشخص می‌شود، سیامک نعمتی هم از ناحیه دست دچار شکستگی شده است که البته او با وجود چنین شرایطی تا پایان بازی با استقلال خوزستان به میدان رفت، او همراه تیم به عمان خواهد آمد و فعلا با دردش کنار آمده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار