بازدید 3383

تلاش آمریکا در ممانعت از فعالیت سپاه به‌عنوان عامل اقتدار جمهوری اسلامی

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است نقش مؤثر سپاه در مقابله با عملیات‌های تروریستی در داخل و خارج از کشور باعث شکست نقشه‌های غرب و عصبانیت آمریکایی‌ها شده است.
کد خبر: ۷۳۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 14 October 2017
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ادعاهای ترامپ در خصوص دست داشتن سپاه پاسداران در عملیات های تروریستی گفت: دشمنی آمریکایی ها با نظام جمهوری اسلامی است اما چون کشور ما بسیار بزرگ است آنها می خواهند ابتدا عوامل اقتدارمان را از ما بگیرند که بتوانند به ما ضربه بزنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از عوامل قدرت کشور در داخل و خارج را سپاه دانست و افزود: طبیعتا بغض و کینه آمریکایی ها و در رأس آنها ترامپ نسبت به بسیج و سپاه بود که در سخنرانی اخیر وی مطرح شد.

وی افزود: نقش مؤثر سپاه در پیروزی در جنگ و مقابله با عملیات های تروریستی مختلف و اقدامات ضدانقلاب در داخل به خصوص در سال های اخیر که باعث شکست نقشه های غرب شد، از مهم ترین عوامل عصبانیت آمریکایی هاست که اخیرا نمود و بروز داشته است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به تحریم 4 سازمان از جمله یک شرکت چینی از سوی خزانه داری آمریکا به بهانه ارتباط با سپاه عنوان کرد: در حوزه منطقه ای نیز این نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که توانسته دوستان آمریکا یعنی تکفیری ها و داعش را به عقب براند از این رو آمریکا هرکاری از دستش بربیاید علیه سپاه صورت می دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است جمهوری اسلامی در برابر هر اقدام آمریکایی ها پاسخ درخوری داشته باشد از این رو ما نیز از ابزارهای کنترل کننده استفاده می کنیم البته اینکه چه سناریویی را می توان علیه آنها پیاده کرد باید در شورای عالی امنیت ملی تبیین شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی