بازدید 3404

مسئولان اجرائی با تهیه سند آمایش سرزمینی مخالف هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بعضی از مدیران اجرایی نمی‌خواهند سند آمایش سرزمین تهیه شود، زیرا پس از تهیه این سند و شفافیتی که ایجاد خواهد شد، مدیران باید با برنامه ریزی کار کنند.
کد خبر: ۷۳۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 14 October 2017
حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اینکه گفته می‌شود دولت تا پایان سال سند آمایش سرزمینی را تهیه می کند، اظهار داشت: من تصور نمی‌کنم که دولت برای تهیه سند آمایش سرزمینی اراده‌ای داشته باشد زیرا شفافیت در این زمینه به ضرر مدیران محلی و استانی است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعضی از مدیران اجرایی در استان‌ها و در سطح کشور نمی‌خواهند سند آمایش سرزمین تهیه شود، زیرا پس از تهیه این سند و شفافیتی که ایجاد خواهد شد، مدیران باید با برنامه ریزی کار کنند.

وی افزود: بنظر می‌رسد شفافیت در همه زمینه‌ها از جمله شفافیت مالی، آمایش سرزمینی و دیگر موضوعاتی که به شفافیت منجر می‌شود، خوشایند مدیران اجرایی کشور نیست.

نوروزی متذکر شد: فعالیت موثر در زمینه تهیه سند آمایش سرزمینی بسیار ضروری است و معتقدم اقدامات لازم در جهت تهیه طرح کاداستر و آمایش سرزمین و شفافیت مالی باید انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی ضمن اشاره به دلایل مخالفت برخی از مدیران اجرایی به تهیه سند آمایش سرزمینی، ادامه داد: در صورتی که سند آمایش سرزمین تهیه شود، مطالبه‌گری از مسئولان تسهیل می‌شود، زیرا مدیران باید بر اساس این سند کار کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بعضی از مدیران نمی خواهند زیر بار مطالبه‌گری و پاسخگویی به سوالات مردم و نمایندگان مجلس بروند به همین جهت اراده‌ای برای تهیه سند آمایش سرزمینی، ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی