بازدید 12247
۱

محرومیت 5بازیکن به دلیل «پارتی» قبل از بازی

هفته گذشته تعدادی از بازیکنان یک تیم ایرانی شب قبل از جدال حساس خود از هتل خارج شده و به گردش پرداخته‌اند که جنجال بزرگی به پا کرد اما مدیران تیم بجای برخورد، این خبر را تنها تکذیب کرده و سپس آن را بی مورد دانستند!
کد خبر: ۷۳۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 13 October 2017
تعدادی از بازیکنان اکوادور به دلیل برگزاری مهمانی پیش از بازی برابر آرژانتین با محرومیت روبرو شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه آ اس نوشت: 5 بازیکن تیم اکوادور پیش از بازی برابر آرژانتین در هفته پایانی مرحله گروهی جام جهانی مهمانی برگزار کرده و از سوی  فدراسیون فوتبال اکوادور تنبیه انضباطی برای آنها در نظر گرفته شده است.

فدارسیون فوتبال اکوادور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با انجام این تنبیه، بازیکنان تیم درس خواهند گرفت.»نام این بازیکنان که تو سط رسانه‌های اکوادوری فاش شده عبارتند از؛ روبرت آربولدا، جفرسون اورخوئلا، گابریل کورتز، انر والنسیا و خواو پلاتا متهم به ترک اردوی تیم وبرپایی جشن هستند. این در حالی است که اورخوئلا حضور خود در این پارتی را تکذیب کرده و این خبر را یک دروغ نامیده است.  

نکته جالب اینکه یکی از خبرگزاری های ایران نیز هفته گذشته اعلام کرد تعدادی از بازیکنان یک تیم ایرانی شب قبل از جدال حساس خود از هتل خارج شده و به گردش پرداخته‌اند که جنجال بزرگی به پا کرد اما مدیران تیم بجای برخورد، این خبر را تنها تکذیب کرده و سپس آن را بی مورد دانستند!

تیم ملی اکوادور - عکس تیمی اکوادور
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به اندازه اکوادور هم عرضه نداریم تا به اصول حرفه‌ای پای بند باشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار