بازدید 3284
۱

افشاگری سرمربی سابق تیم ملی ازخوشگذرانی شبانه ملی پوشان

کد خبر: ۷۳۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 13 October 2017
روایت تلخ جلال طالبی، از تیم ملی بى انضباط ایران در جام ملت‌های ٢٠٠٠ نشان می دهد که خوشگذرانی و شب نشینی بین بازیکنان ایرانی در سفرهای خارجی طی چند دهه اخیر رایج بوده و مورد پرسپولیس جدید و نادر نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، جلال طالبی سرمربی تیم ملی در 17سال پیش، در مصاحبه ای گوشه ای از این پشت پرده آلوده را افشا کرده است. او گفته:«شب می‌آمدم لابی هتل، می‌دیدم برخی بازیکنان دنبال مسائل دیگری بودند و جای استراحت، به سر و وضع خود می‌رسیدند. نیم ساعت بعد می‌آمدم، می‌دیدم دو نفر دیگر در لابی نشسته‌اند. ماموران حراست هم شب‌ها بیرون بودند و دیر به هتل می‌آمدند! به آن‌ها ‌گفتم کجا بودید؟ می‌گفتند رفتیم سراغ بازیکنان که در خیابان نباشند!»

بعد از تساوی با تایلند، یکی از خبرنگاران گفت: «چند تا از بازیکنان، ٤ صبح به اشتباه به هتل خبرنگاران آمده بودند و پولی برای برگشتن نداشتند و ما برای‌شان تاکسی گرفتیم.» من نمی‌دانستم و همان بازیکنان را با تایلند در ترکیب گذاشتم.

حالا نگاهی بندازیم به ترکیب تیم ملی 17سال پیش مقابل تایلند که با گل علی دایی١-١ مساوی تمام شد  : پرویز برومند، بهروز رهبری‌فرد، مهرداد میناوند، محمدرضا مهدوی، حامد کاویانپور، ستارهمدانی، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، حمیداستیلی، خداداد عزیزی ، علی دایی. (تعویض‌ها: علی کریمی، علیرضا امامی‌فر و هاشمیان)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گر حکم شود که مست گیرند / در شهر هر آن که هست گیرند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی