بازدید 4414

"دروغ و بداخلاقی60میلیونی!!!

احمد مازنی
کد خبر: ۷۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 09 October 2017
متاسفانه فضای کشور متاثر از سیاست گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر است، "دروغ هر چه بزرگ تر قابل قبول تر"در مورد خبر مجعول منتسب به سردبیر روزنامه آفتاب یزد از من خواسته اند که تکذیب کنم.
 
اولا خبر از منبع مستندي نقل نشده، ثانیا سردبير روزنامه آفتاب‌يزد در يادداشتي انتساب خبر به خودشان را تکذیب کرده اند و گفته اند خبري كه از قول او نقل شده در صفحه‌ حك شده وي منتشر شده و در نتيجه اساسا اين موضوع صحت ندارد. ضمن این که اینجانب دراين باره مصاحبه‌اي با هيچ رسانه ای نداشته‌ام، بنابراين براي اظهاراتي كه بيان نكرده‌ام، تكذيبي هم نمي‌توانم داشته باشم.
 
اين شايعات نشانه حاکمیت بداخلاقی در جامعه است. برخي رسانه های مدعی ارزش ها نیز از هول حلیم توی دیک می افتند و همانند سپاهیان عمر سعد برای رضای خدا به نشر اکاذیب می پردازند، و سنگی دیگر در ادامه سنگ های ناجوانمردانه گذشته به سوی این جانب پرتاب می کنند.
 
 كانال‌هایی که بعضا عنوان انقلابي را يدك مي‌كشند درحاليكه از هر ضدانقلابي، ضدانقلاب تر هستند. و برخی از مدعیان اصول گرایی و اصلاح طلبی نیز دست کمی از گوبلز ندارند. اين جريان انحرافی مسئولان نظام، و به خصوص نمايندگان مجلس را هدف قرار داده‌است. مسئولان بايد منبع اين شايعه‌پراكني‌ها را پيدا كنند. این عناصر منحرف مستقيم و غير مستقيم آب به آسياب دشمن مي‌ريزند.
 
 اگر مقامات كشور درباره پروژه نفوذ به اين عناصر مدعی ارزش ها و یا سینه چاک اصلاحات  نيز نيم نگاهي داشته باشند، بعيد مي‌دانم با نفوذ سرويس‌هاي بيگانه مواجه نشوند."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی