بازدید 14856

پیام خانواده جوان مقتول مهابادی به مردم

کد خبر: ۷۳۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 05 October 2017
خانواده برمکی، جوان مقتول مهابادی در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای دادگستری و نیروی انتظامی، مردم را به آرامش دعوت کردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال پخش پیامی در شبکه های مجازی مبنی بر تجمع مردم شهر مهاباد صبح پنج شنبه (فردا) مقابل دادگستری به منظور نشان دادن حس همدردی با خانواده برمکی (مقتول) و رسیدگی هرچه سریعتر به مسئله قتل و قصاص عاملان قتل جوان مهابادی،خانواده برمکی جوان مقتول مهابادی در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای دادگستری و نیروی انتظامی، مردم را به آرامش دعوت کردند.

خانواده صادق برمکی خطاب به مردم با فرهنگ مهاباد با بیان اینکه حادثه تلخ کشته شدن صادق، قلب ها را به درد آورده و دیدگان را اشکبار ساخت نوشتند: هرچند غم از دست دادن فرزندمان بسی گران و جانکاه است ولیکن آنچه از ابراز همدردی در چند روز گذشته از مردم مهاباد و مسئولان دیدیم باعث گردید غم از دست دادن فرزندمان تا حدودی تسکین یابد.

خانواده برمکی در ادامه ضمن تشکر از احساس همدردی و شرکت در مجلس ختم آورده است : همچنین تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و دادگستری که با تلاش های خود در پیگیری موضوع باعث دلگرمی ما شدند ضمن دعوت مردم عزیز و شهروندان فهیم مهابادی به حفظ آرامش، از دستگاه قضایی تقاضا داریم در اسرع وقت و با قاطعیت با موضوع برخورد نماید تا شاهد تکرار چنین فجایعی در آینده نباشیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
اين آدم كشي ها همچنان درجامعه ادامه دارد مگر مسولين خود بيدار شده وعادلانه وعاقلانه وروشنگرانه مسببين خشونت را كه خود باعث ان شدند إصلاح نمايند
چرا کشور به این روز دچار شد...؟
اصلا هم مشخص نیست که این متن رو دولتی ها بهشون دادن که از طرف خودشون اعلام کنن .
جالبه صداوسیما 100بار داره حادثه امریکا یا کشورهای دیگر رو نشون میده به ایران میرسه اصلا یکبار هم نشون نمیده شاید این کار مردم و پخش در فضای مجازی شاید این بیگانه ها رو به خودشون بیاره.
عاملین همگی انسانهای سنگ دلی هستند و یقینا بعد از آزادی مرتکب جنایات دیگری نیز خواهند شد.
واقعا اعدام كمترين مجازات هست
سالها بايد در قفس تو باغ وحش هم غذاي حيوانات باشند و و و روزانه شلاق بخورند ،هرچند كه شان و شعور حيوان از اين جانوران بيشتر است
نحوه قتل این پسر واقعا من رو شوکه کرد . این نشون میده ما چه داعشی های بالقوه ای در این مملکت داریم !!!
با توجه به نوع جنایتی که این جانیان مرتکب شدند بهتر است قبل از مجازات یک تیم مجرب از روانشناسان،جامعه شناسان،جرم شناسان،و متخصصین علوم تربیتی این جانیان را مورد مطالعه قرار دهند شاید نتیجه این مطالعات باعث شود از حوادث فاجعه بار بعدی جلوگیری شود
مردم بیمار
روحشون شاد
چقدر چهره ی زیبایی دارن
خانوادشونو خداصبر بده.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست