بازدید 2869

دبیرکل اوپک: اوپک می‌تواند ثبات را به بازار برگرداند

دبیرکل اوپک در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: مطمئن هستم اوپک می‌تواند ثبات پایدار را به بازار جهانی نفت بازگرداند.
کد خبر: ۷۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 04 October 2017
دبیرکل اوپک در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: مطمئن هستم اوپک می‌تواند ثبات پایدار را به بازار جهانی نفت بازگرداند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک، در حاشیه برگزاری اجلاس کشورهای صادرکننده گاز گفت: اطمینان دارد که کشورهای عضو اوپک می‌توانند تا ثبات پایدار را به بازار جهانی نفت بازگرداند.

وی که برای شرکت در این اجلاس به مسکو سفر کرده است، گفت: تمام کشورهایی که در اواخر سال 2016 در شکل‌گیری توافق کاهش عرضه بین کشورهای تولیدکننده اوپکی‌ و غیراوپکی‌ نقش داشتند، به طور کامل از این توافق حمایت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: روسیه نیز به تمام تعهدات خود در قالب توافق کاهش عرضه عمل کرده است.

اواخر سال 2016 میلادی کشورهای عضو اوپک و دیگر کشورهای عمده تولیدکننده نفت توافق کردند تا مجموع 1.8 میلیون بشکه روزانه از عرضه نفت به بازار جهانی بکاهند.

در حال حاضر کشورهایی نظیر ایران، روسیه، نیجریه، الجزایر، لیبی، امارات، مصر و برخی دیگر کشورهای تولیدکننده گاز برای گفت‌وگو درباره چشم‌انداز عرضه گاز به بازار جهانی در مسکو دور هم جمع شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی