بازدید 3850
۱
وزیر صنعت در نامه‌ای برای اصلاح نظام قیمت‌گذاری

وزارت اقتصاد در نصب صندوق‌ مکانیزه فروش تسریع کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تجهیز واحدهای خرده‌فروشی به صندوق مکانیزه فروش در زمان‌بندی مناسب شد.
کد خبر: ۷۳۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 04 October 2017
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تجهیز واحدهای خرده‌فروشی به صندوق مکانیزه فروش در زمان‌بندی مناسب شد.

به گزارش فارس، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تجهیز واحدهای خرده‌فروشی به صندوق مکانیزه فروش در زمان‌بندی مناسب شد.

در این نامه آمده است: در راستای اجرای مفاد بند 23 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مشعر بر شفاف و روان‌سازی نظام توزیع و قیمت‌گذاری و روزآمدسازی شیوه‌های نظارت بر بازار، به‌منظور اصلاح رویه اطلاع‌رسانی قیمت و واگذاری درج و نصب برچسب قیمت به آخرین حلقه شبکه توزیع، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان و اصلاح نظام قیمت‌گذاری و ایجاد بازار رقابتی مؤثر و مناسب پیشنهاد شد، محل نصب قیمت از روی برخی کالاها (بیسکویت، شیرینی، کیک، شکلات،‌ انواع چیپس، اسنک، صنایع سلولزی و بهداشتی، انواع محصولات کارخانه‌ای کنسرو، کمپوت، سس، ترشی، شور، مربا و عسل) از محل کارخانه آخرین حلقه شبکه توزیع (خرده‌فروشی‌ها) منتقل شود.

ملاحظه: 1- بر این اساس ابلاغیه‌های شماره 60/134003 مورخ 9/6/96 و 60/119259 مورخ 22/5/96 صادر شد. اجرای کامل طرح موردنظر مستلزم ایجاد شفافیت در فرآیند هزینه و درآمد واحدهای خرده‌فروشی و تجهیز این واحدها به صندوق مکانیزه به‌عنوان یکی از الزامات اجرا می‌باشد. 2- به‌منظور فراهم شدن شرایط مناسب برای اجرای طرح، متعاقباً زمان اجرا تا فراهم شدن شرایط و زیرساخت‌های لازم به تعویق افتاده است.

خواهشمند است دستور فرمائید به استناد ماده 3 تصویب‌نامه شماره ه/53401ت/46906 مورخ 24/4/96 هیأت وزیران سازمان امور مالیاتی با اولویت نسبت به تجهیز واحدهای خرده‌فروشی به صندوق مکانیزه فروش در زمان‌بندی مناسب و طی فرآیند کوتاه‌مدت اقدام نماید.

بدیهی است که این وزارت آمادگی لازم جهت هر گونه همکاری برای تجهیز اصناف به صندوق‌های مکانیزه فروش را اعلام می‌نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سوابق بیمه مو میخوام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی