بازدید 6052
۱

موقع انتقاد از بلیت‌فروشی،نود برنامه خوبی بود؟

کد خبر: ۷۳۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 27 September 2017
چنان که انتظار می‌رفت افشاگری‌های برنامه نود در مورد پرونده پرسپولیس، طارمی و ریزه‌اسپور تبعات زیادی داشت و باشگاه پرسپولیس هم این مساله را تحمل نکرد. 
بی‌تابی در این مورد چنان بود که علی‌اکبر طاهری حتی در فاصله چند ساعت تا بازی رفت پرسپولیس و الهلال مصاحبه کرد و حرف‌های ناروایی در مورد نود به زبان آورد. او بدون اینکه از این برنامه نام ببرد، آن را متهم کرد که بیشتر نگران الهلال بوده تا پرسپولیس؛ یک ادعای عجیب و غیرمحترمانه که حتی اگر همه گزارش نودی‌ها از صفر تا صد هم غلط بوده باشد، باز سزاوار تحمل چنین انگی نبوده‌اند.

به گزارش تالبناک ورزشی، و به نوشته روزنامه گل نکته جالب اینجاست که برنامه نود درست هفته گذشته در چنین روزی به ضدیت با باشگاه استقلال متهم بود؛ چرا که عادل با دعوت از مدیرعامل، عضو هیات‌مدیره و سرمربی این باشگاه به صورت حضوری و تلفنی، موقعیتی برای افشای اسرار پشت پرده فراهم کرد. در نتیجه بسیاری از مسایل آشکار شد و به همین بهانه در تمام طول هفته گذشته عادل مورد هجوم آبی‌ها قرار داشت. حتی کار به جایی رسید که معدود استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه عضدی رشت هم پیش از بازی سپیدرود و استقلال علیه فردوسی‌پور شعار دادند. حالا اما نوبت به پرسپولیسی‌ها رسیده است که مجری برنامه نود را به باد انتقاد بگیرند. مشکل هم اینجاست که او این دفعه به مسایل این باشگاه ورود کرد و یکی از بزرگترین رسوایی‌های یک دهه اخیر سرخپوشان در زمینه مسایل اداری را زیر ذره‌بین برد. آیا واقعا این بهانه‌ها برای کوبیدن عادل و برنامه‌اش موجه است؟ راستی اگر قرار باشد مهم‌ترین برنامه ورزشی کشور به مشکلات مهم‌ترین باشگاه‌های ایران نپردازد، پس به چه کار می‌آید؟

علی‌اکبر طاهری در حالی امروز به انتقاد از نود می‌پردازد که چیزی حدود دو ماه پیش خود او با مشارکت همین برنامه به قرارداد نامتعارف فدراسیون فوتبال با شرکت واسطه فروش بلیت یورش برد و در پروژه‌ای موفقیت‌آمیز توانست برهان مبین را به عقب‌نشینی وا بدارد. نتیجه پخش آن برنامه این بود که سهم پرسپولیس 20درصد افزایش پیدا کرد؛ یعنی یک‌پنجم از نرخ فروش هر قطعه بلیت. چطور آن زمان برنامه نود خوب بود، اما حالا ناگهان مخرب شده است؟ این نگاه گزینشی و منفعت‌طلبانه به رسانه چه زمانی قرار است دست از سر فوتبال ما بردارد؟ درست مثل علی دایی که بعد از ماجراهای استقلال، نود را به حاشیه‌سازی متهم می‌کرد، اما در قسمت اخیر این برنامه روی خط آمد و برای دقایق طولانی بر سر یک ضربه پنالتی جدل کرد.
ذات برنامه نود همین است و اصلا به این دلیل به چنین جایگاهی بین مردم ایران دست یافته؛ شاید مشکل اینجاست که در مناصب پیشین طاهری از جمله در ساپکو و ایران‌خودرو و... برنامه نودی وجود نداشت که عملکرد آقایان را زیر ذره‌بین ببرد و آنها اصولا با چنین پدیده‌ای بیگانه هستند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
خیلیها با این نوع برنامه بیگانه هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی