بازدید 3558

ضرورت پایان دادن به پرونده مفقودین جنگ

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه ضرورت دارد به مسئله مفقودین پایان داده شود، گفت: باید آمار رسمی اعلام شود که چه تعداد افراد مفقود شده وجود دارد و بر این اساس مدت زمان مشخصی را برای تفحص تعیین کنیم.
کد خبر: ۷۳۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 26 September 2017
یحیی کمالی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با اشاره به عملکرد کشورمان در خصوص تعیین تکلیف وضعیت مفقودین جنگ تحمیلی، گفت: علی رغم اینکه دولت عراق تا مدت ها بعد از جنگ همکاری و تعامل خوبی برای یافتن پیکر مطهر شهدا نداشت و بعد از توافق برای تعامل نیز همکاری شایسته ای را انجام ندادند اما تاکنون گروه های تفحص شهدا عملکرد خوبی داشته اند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ تحمیلی سال‌هاست تمام شده اما آثار آن در کشورمان بجامانده است، اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که مسئله تعیین تکلیف مفقودین جنگ از جمله این آثار محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی از پایان جنگ گذشته و ضرورت دارد به مسئله مفقودین پایان داده شود، ادامه داد: در حال حاضر شرایط کشورمان دیگر اقتضاء نمی کند خانواده های مفقودین را چشم انتظار نگه داریم و بعید به نظر می رسد پس از گذشت این سالها احتمال زنده ماندن افراد وجود داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: با توجه به شرایط کشور نباید اجازه دهیم ارزش های دفاع مقدس با حرف دشمنان مخدوش شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون پیکر مطهر شهدای گمنام بسیاری در کشورمان تدفین شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت زمان زیاد از پایان جنگ، باید آمار رسمی اعلام شود که چه تعداد افراد مفقود شده جنگ تحمیلی وجود دارد و بر این اساس مدت زمان مشخصی را برای تفحص تعیین کنیم و پس از آن پرونده مفقودین بسته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی