بازدید 6960
گزارش

ماجرای تازه نورالهی و پرسپولیس؛فسخ15شهریور!

مسئولان باشگاه پرسپولیس ۱۵شهریور یعنی روز پایانی نقل و انتقالات او را به هیات فوتبال برده و فسخ قرارادش را ثبت می کنند. گویا استدلال آنها این بوده که چون نوراللهی برگه پایان خدمت ندارد نمی توانند نام او را وارد لیست کنند و باید این اتفاق بعد از اخذ برگه پایان خدمت رخ دهد...
کد خبر: ۷۳۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 25 September 2017
وضعیت احمد نوراللهی با انتشار چند خبر در روز یکشنبه بسیار پیچیده تر از قبل شد. در روزی که خبر سرباز بودن احمد نوراللهی تا پایان آذرماه از سوی مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام شد، زمزمه ای به گوش می رسد که مسئولان پرسپولیس قرارداد نوراللهی را در روز آخر نقل و انتقالات یعنی ۱۵ شهریور فسخ کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا با توجه به اینکه پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم شده اگر سازمان لیگ فسخ انجام شده در هیات فوتبال را به رسمیت شناخته باشد و منع قانونی برای آن در نظر نگرفته باشد ممکن است امکان این که مجددا نام او را وارد لیست تیم کنند نباشد.

در حالی که همه از جمله خود نوراللهی، باشگاه پرسپولیس و باشگاه تراکتورسازی تصور می کردند سربازی این بازیکن ۲۹ شهریور به پایان می رسد باران چشمه در مصاحبه ای اعلام کرد این بازیکن تا ۲۹ آذر در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح است و این به معنی محرومیت نوراللهی از همراهی پرسپولیس در لیگ تا نیم فصل خواهد بود.

ماجرای تازه نورالهی و پرسپولیس؛فسخ15شهریور!

گفته می شود سه ماه خدمت اضافه نوراللهی به این دلیل است که ستادکل نیروهای مسلح با اعلام عدم نیاز سه ماه خدمت نوراللهی از سوی باشگاه تراکتورسازی به یگان سپاه عاشورای تبریز موافقت نکرده است و به این ترتیب سربازی نوراللهی ۲۹ آذر به اتمام خواهد رسید نه ۲۹ شهریور.
حالا سایت برنامه نود مدعی شده به موازات این اتفاق یک اتفاق مهم دیگر درباره نوراللهی افتاده! اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس ۱۵شهریور یعنی در روز پایانی نقل و انتقالات او را به هیات فوتبال برده و فسخ قرارادش را ثبت می کنند. گویا استدلال مسئولان باشگاه پرسپولیس این بوده که چون نوراللهی برگه پایان خدمت ندارد نمی توانند نام او را وارد لیست کنند و باید این اتفاق بعد از اخذ برگه پایان خدمت رخ دهد. بنابراین تصمیم باشگاه بر این که بوده که نوراللهی برگه پایان خدمتش را دریافت کند و بعد از آن او را به عنوان بازیکن آزاد وارد لیست کنند.

شنیده شده سازمان لیگ بنا به دلایلی با فسخ قرارداد نوراللهی مخالفت کرده اما اگر سازمان لیگ این فسخ قرارداد را پذیرفته باشد نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس بازگردد چون این تیم از نقل و انتقالات محروم شده و حتی در صورتی که پرسپولیس بتواند تا زمستان سه بازیکن آزاد جذب کند، نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس برگردد چرا که پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۲۸ آذر باز شده و محرومیت پرسپولیس آغاز می شود و باران چشمه گفته که نوراللهی تا ۲۹ آذر سرباز است.

تنها راه نجات شماره هشت سرخ ها این است که نوراللهی در صورت فسخ شدن قراردادش توسط باشگاه قبل از ۲۸ آذر سربازی اش به اتمام برسد و به عنوان بازیکن آزاد قبل از شروع محرومیت و باز شدن پنجره زمستانی جذب تیم شود. از طرفی گفته می شود دلیلی نداشته باشگاه پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد نوراللهی کند چراکه موضوع این بازیکن با سایر بازیکنان سرباز و این که ضرورت دارد قرارداد آنها در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات ثبت شود متفاوت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار