بازدید 5732
۲
پیش بازی مهترین دیدار تاریخ باشگاه قرمز

الهلال-پرسپولیس؛ال کلاسیکوی غرب قاره/قرمز های ایران درپی ورودشوک به آبی های سعودی

سعودی ها دنبال پیروزی در این مسابقه هستند چرا که انبوه غایبان و محرومان پرسپولیس در کنار شوک روحی و همچنین میزبان محسوب شدن شان در این مسابقه، همه و همه آنها را مجاب به حمله و تمام کردم کار در همین بازی رفت می کند.
کد خبر: ۷۳۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 26 September 2017
تیم پرسپولیس در حالی امروز سه‌شنبه ساعت۱۹:۳۰ به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود که تمام بازیکنان و هواداران این تیم در شوک محرومیت ۴ماهه طارمی و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی هستند. 

به گزارش تابناک ورزشی، محرومیت طارمی آنقدر برای حریف سعودی شادی‌آفرین بود که برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی از مدیران باشگاه ریزه اسپور ترکیه بابت محرومیت طارمی تشکر کردند. پرسپولیس اکنون در غیاب آقای گل خود باید مقابل الهلال عربستان بازی کند. 

دو تیم در مرحله گروهی دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند و هیچ کدام از آن بازی‌ها برنده نداشت. یک بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی دیگر با تساوی بدون گل، تک گل پرسپولیس را هم به الهلال محسن مسلمان زد که این مرتبه هم در بازی حضور دارد. با این حال الهلالی‌ها از غیبت طارمی بهترین گلزن حریف ایرانی، خوشحالند. 

الهلال-پرسپولیس؛ال کلاسیکوی غرب قاره/قرمز های ایران درپی ورودشوک به آبی های سعودی

مسابقه امشب دیدار رفت دو تیم است و قطعا هر دو تیم دست به عصا و محتاطانه بازی را شروع خواهند کرد اما سعودی ها دنبال پیروزی در این مسابقه هستند چرا که انبوه غایبان و محرومان پرسپولیس در کنار شوک روحی و همچنین میزبان محسوب شدن شان در این مسابقه، همه و همه آنها را مجاب به حمله و تمام کردم کار در همین بازی رفت می کند. در مقابل اما پرسپولیس تیم تیغ داری است و بازی هایش مقابل الاهلی، به هموطن این تیم ثابت کرده لحظه ای لغزش می تواند کار را یکسره کند.

این بازی در ابوظبی برگزار می‌شود جایی که پرسپولیس بیش از الهلال عربستان هوادار دارد اما سعودی ها تنها 8 درصد سهم سکوها را به پرسپولیس داده، در حالی که حداقل سهم تیم میهمان در بازی های رسمی 10درصد از استادیوم است. هواداران امیدوارند که پرسپولیس بازهم با قدرت بازیخوانی و کوچینگ برانکو بتواند در این بازی رفت که میهمان است برنده یا حداقل با مساوی گل دار، از زمین خارج شود تا در بازی برگشت که روز ۲۵ مهر برگزار می‌شود با خیالی آسوده به میدان برود.

پرسپولیس و برانکو اگر بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند حماسه‌‌ای بزرگ در عرصه فوتبال باشگاهی ایران خلق کرده‌اند. بردن الهلال دور از دسترس سرخپوشان ایرانی نیست حتی اگر آنها مهدی طارمی را در اختیار نداشته باشند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همون بهتر که طارمی نیست کمتر ضعف اعصاب میگیریم از گل نزدنش . خدا وکیلی بازیهائی که نبوده تیم بهتر کارکرده .
عجب شوکی هم وارد کردن خود الهلالی ها هم باور نمی کردن ! خخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی