بازدید 4727

جنجال بازي١٠٤دقيقه اي باشاهكارداوري درقم/صبابازهم نبرد!

کد خبر: ۷۳۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 24 September 2017
تیم صبای قم در بازي عجيب هفته ليگ دسته اول، طي ثانیه‌های پایانی مسابقه اي كه يكبار پايان يافته اعلام شده بود از شکست فرار کرد و تیم آلومینیوم اراک هم در دقیقه ۹۶ در تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش تابناك ورزشي، در ادامه هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم صبای قم در خانه مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۹۵ از شکست فرار کرد. هر دو گل مهمان از روي نقطه پنالتي بدست آمد اما داور در دقيقه چهارم وقت تلف شده توپي كه در گل شدنش ترديد وجود داشت را با كمك خط نگهدارش ، گل اعلام كرد. صبای قم در این فصل هنوز نتوانسته بردی به دست بیاورد . گل‌گهر هم سه امتیاز را به راحتی در ثانیه‌های پایانی مسابقه از دست داد. احمد حسن‌زاده دو گل از روی دو پنالتی در دقایق ۱۸ و۷۳ به ثمر رساند. کمیل محمدی در دقیقه ۶۷ و جهانگیر عسگری در دقیقه ۹۰+۵ برای صبا گلزنی کردند. داور در این بازی تا دقیقه ۱۰۵ وقت تلف شده اعلام کرد و نیمکت نشینان گل گهر به داوری معترض شدند.

در دیگر بازی این هفته تیم ماشین‌سازی تبریز مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد. حامد پاکدل در دقیقه ۱۰ برای ماشین‌سازی گلزنی کرد. حسین احمدلو در دقیقه ۶۴ و میلاد احمدی در دقیقه ۹۶ گل‌های آلومینیوم را زدند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی