بازدید 14102

خرید خودرو و تبلت برای اعضای شورا امری عادی است

کد خبر: ۷۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 24 September 2017
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به حاشیه‌های خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورا گفت: در حال حاضر در آشپزخانه شورا و شهرداری هم از کامپیوتر استفاده می‌کنند، حتی دربان ساختمان‌ها نیز لب‌تاپ دارند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای شهر تهران پس از اتمام هشتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به قرائت گزارش ویژه کمیته ملی پلاسکو در صحن شورا گفت: بنا به نظر اعضا قرار شد این گزارش یک بار دیگر در شورای شهر مطرح شود تا برای بررسی ابهامات موضوع به کمیته‌های تخصصی ارجاع داده شود. با آنکه این گزارش پیش از این هم در مجلس قرائت شده بود.

او با اشاره به وجود آمارهای متناقض در خصوص تعداد ساختمان‌های ناایمن ادامه داد: گفته می‌شود تعداد این ساختمان‌ها بین 100 تا 200 است حتی ساختمان‌های جدیدی در تهران وجود دارد که برخلاف اصول ساخته می‌شوند و اعضای شورا به دلیل مسئولیت‌هایی محوله به صورت طبیعی به این موضوع حساسیت دارند. هر چند آیین نامه‌های زیادی در خصوص ساخت ساختمان وجود دارد اما به دلیل به خطر  افتادن منافع درست اجرا نمی شود.

او ادامه داد: به غیر از مسائل مربوط به آیین نامه‌های ساخت و ساز مجریان نیز دقت لازم را در انجام وظایف خود ندارند و به همین دلیل ساختمان‌هایی با تخلفات فراوان در تهران ساخته می‌شود.

رئیس شورای شهر درباره حواشی خرید تبلت و خودرو برای اعضا با تاکید بر اینکه طرح چنین موضوعاتی کم لطفی است، گفت:‌در شهرداری و شورای شهر نزدیک به 63 هزار نفر به اتوماسیون دسترسی دارند که این افراد در  گذشته از کامپیوتر و لب تاپ برای دسترسی استفاده می‌کردند اما اخیرا به دلیل پیشرفت تکنولوژی از لب‌تاب‌های سبک یا تبلیت استفاده می‌کنند روزانه نزدیک به 20 الی 30 تبلت و لب تاب در شورا خریداری می‌شد و حاشیه‌های خرید چند تبلت برای اعضای شورا از سوی شهرداری کم لطفی است. این تبلت‌ها و کامپیوترها در اختیار همه کارمندان و کارشناسان شورا قرار گرفته می‌شود.

رئیس شورای شهر ادامه داد: در حال حاضر در آشپزخانه شورا و شهرداری هم از کامپیوتر استفاده می‌کنند حتی دربان ساختمان‌ها نیز لب تاپ دارند.

هاشمی در مورد خرید خودروها در شهرداری تهران نیز ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی خودرو خریداری و همچنین اسقاط می‌شود البته این خودروها به اسم اشخاص خریداری نمی‌شوند و خرید خودرو و کامپیوتر امری عادی است و باید به این مسائل بیشتر دقت کرد.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه 12 سال است اتوماسیون اداری در شورای شهر فعال شده افزود: با وجود آنکه 12 سال است این اتوماسیون فعال شده اما اعضای قبلی آن را کنار گذاشته‌اند و اعضا و کارشناسان هیچ کدام از اتوماسیون اداری استفاده نمی‌کردند و حالا حرکت مثبتی در استفاده از اتوماسیون ایجاد شده است و من به همه اعضا و  کارمندان ابلاغ کردم از این به بعد نامه‌ها نباید به صورت دستی ارسال شود. استفاده از اتوماسیون اداری موجب صرفه جویی در کاغذ می‌شود که هزینه آن به مراتب از تبلت‌ها بیشتر می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی