بازدید 5159
۲
گزارش

دخالت‌مدیرعامل‌باشگاه‌درتیم رقیب به اسم‌کارشناس‌حقوقی!/تاج‌وکمیته‌اخلاق ورودمی کنند؟

اگر این کارشناس سابق داوری که همزمان کارشتاس مدیریت فوتبال و مسایل حقوقی فوتبال هم شده است، خیلی به جایگاه کارشناسی و مصاحبه با رسانه ها در این قواره علاقه دارد، می تواند با استعفا و کناره گیری از پست رسمی و حقوقی اش بدون مزاحم و منع اخلاقی به آن بپردازد. به نظر می رسد نصیرزاده نیاز به آموختن این نکته دارد که وقتی عنوان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری را یدک می کشد و آن را پذیرفته است، حق ندارد تحت لوا و عنوان کارشناس در مورد مسایل داخلی و مدیریتی باشگاه رقیب اش اظهارنظر کند.
کد خبر: ۷۳۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 24 September 2017
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در اظهارنظری عجیب و نادر، در موضوعی که مختص باشگاه دیگری است و به مجموعه تحت مدیریتش ربطی ندارد ورود کرده است و عملکرد مدیریتی باشگاه رقیب را زیرسوال برده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده که با عنوان کارشناس حقوقی فوتبال همچنان به اظهارنظر می پردازد، امروز طی مصاحبه ای، شانس باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی برای کاهش محرومیت سنگینی که فیفا برای آنها درنظر گرفته را بسیار اندک دانست! این درحالی ست که حتی در صورت صحت این ادعا، مجموعه فدراسیون و باشگاه پرسپولیس به شدت در تلاش هستند تا این حکم را متوقف کنند و اعلام چنین نظریه ای از سوی مدیرعامل یکی از باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ برتر ، فشاری مضاعف بر مدیریت تیم رقیب محسوب می شود و در تناقض آشکار با قوانین و آیین نامه های اخلاقی فوتبال است.

حمله ودخالت مدیرعامل باشگاه با اسم کارشناس حقوقی!/تاج وکمیته اخلاق ورود می کنند؟

نصیرزاده در مورد ماجرای محرومیت پرسپولیس و طارمی، جایگاه حقوقی فعلی خودش را فراموش کرده و گفته است:«برای بخشش طارمی و پرسپولیس امیدواری کمی وجود دارد.» وی در ادامه هم پا را فراتر گذاشته و تهدید کسر سه تا 12 امتیاز و در مرحله بعد سقوط به دسته پایین‌تر را مطرح کرده است که در این روزهای حساس برای پرسپولیس به طور واضح ایجاد تشویش در اردوی این تیم محسوب می شود.

وی که بارها مدیریت فوتبال را تدریس کرده و داعیه آشنایی با اصول مدیریتی این رشته را دارد، از درک بدیهی ترین اصول رقابت هم عاجز است و به نظر می رسد کمیته اخلاق می تواند به چنین اظهارنظرهای غیرمسوولانه ای واکنش نشان دهد. چرا که اقدامی برخلاف اصول حرفه ای رقابت در میادین و مسابقات ورزشی مرتکب شده است. به نظر می رسد نصیرزاده نیاز به آموختن این نکته دارد که وقتی عنوان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری را یدک می کشد و آن را پذیرفته است، حق ندارد تحت لوا و عنوان کارشناس در مورد مسایل داخلی و مدیریتی باشگاه رقیبش اظهارنظر کند. 
البته اگر این کارشناس سابق داوری که همزمان کارشناس مدیریت فوتبال و مسایل حقوقی فوتبال هم شده است، خیلی به جایگاه کارشناسی و مصاحبه با زسانه ها در این قواره علاقه دارد، می تواند با استعفا و کناره گیری از پست رسمی و حقوقی اش بدون مزاحم و منع اخلاق حرفه ای به آن بپردازد.

نصیرزاده، پا را فراتر گذاشته و با گفتن این جمله که «نوشتن قرارداد اگر حتی روی پاکت سیمان و روی کاغذسیگار هم باشد، اعتبار دارد» به نوعی به همتای خود در پرسپولیس طعنه می زند. او در آخر این مصاحبه عجیب یک نوشابه هم برای خودش باز کرده:«بهتر بود که طارمی و باشگاه پرسپولیس دراین رابطه از افرادی که حقوق فوتبال را می‌دانستند مشورت می‌گرفتند نه آن حقوقی که در دانشکده حقوق تدریس می‌شود!» 
مطرح کردن چنین مباحثی در روزهایی که باشگاه گسترش فولاد عملکرد مطلوبی در لیگ برتر نداشته و تا همین هفته قبل بحران را تجربه می کرد، می تواند به نوعی فرافکنی و معطوف کردن ذهن افکارعمومی به سوی سوژه ای غیراز ضعف مدیریتی در این باشگاه خصوصی و پرازامکانات تبریزی محسوب شود.

با نگاهی به مصاحبه فوق می توان به آسانی خلاء برخورد با چنین موارد انضباطی و اخلاقی بین مدیران فوتبال ایران را پیدا کرد . به نظر می رسد تاج رییس فدراسیون فوتبال باید باردیگر برخورد با چنین رفتارهایی که با اصول اخلاق حرفه ای در فوتبال منافات دارد را از کمیته اخلاق و قاضی برجسته آن بخواهد. هر چند عملکرد این کمیته به مراتب نسبت به دوره های قبلی کیفیت و کمیت بالاتری را نشان می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک عزیز....ایشون به هر حال کارشناس اینجور مسائل هست یا نه ؟؟؟؟\
برید بابا شما هم چسبیدید به حمایت از پرسپولیس همه منابع دولتی را به نفع پرسپولیس پیش میبرید حالا این موضوع ناراحتتان کرده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار