بازدید 4371
موسوی درحاشیه فینال مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا اعلام کرد؛

تیم سنگنوردی تهران باحمایت مگاپارس شکل می گیرد

گل محمدی رییس اداره کل ورزش استان تهران، در حاشیه فینال رقابت های سنگنوردی آسیا قول داد رشته سنگنوردی در لیست ستاد بازیهای جاکارتا و المپیک 2020 اضافه شود.
کد خبر: ۷۳۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 23 September 2017
در حاشیه مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در تهران (مجتمع مگاپارس) و پس از فینال رشته سرعت این رقابت ها نشستی با حضور مسوولین و حامیان این مسابقات برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این نشست که با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سیدحسن موسوی مدیرعامل مجتمع تجاری/ اداری/تفریحی مگاپارس و رمضانی- رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد، اعضای تهرانی تیم ملی سنگنوردی ایران نیز شرکت داشتند.

در این نشست گل محمدی ابتدا با تبریک به رضاعلیپور برنده مدال طلای رشته سرعت این مسابقات، درخصوص چگونگی ساخت دیواره مگاپارس و دریافت میزبانی این دوره از مسابقات، به آشنایی دیرینه خود با موسوی و پیشنهاد ساخت دیواره به او اشاره کردند که خوشبختانه با استقبال مواجه شد. پیشنهاد میزبانی مسابقات هم توسط رضا زارعی(رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی) ارائه و پیگیری شده است. در ادامه گل محمدی نوید انتقال دیواره به مکان اصلی آن در قسمت دیگری از مجتمع و سپس مراحل واگذاری بهره برداری آن به هیات کوهنوردی تهران را داد. 

همچنین مجتمع مگاپارس بخش قابل توجهی از هزینه های مالی مسابقات فعلی را به عهده گرفته است. وی اظهار امیدواری کردند با توجه به پوشش مناسب برگزاری مسابقات توسط رسانه ها و شبکه ورزش، مردم بیش از پیش از این ورزش استقبال کنند. موسوی قول مساعدت درخصوص حمایت مالی از مسابقات آتی به میزبانی تهران را نیز داده اند.

گل محمدی در ادامه افزود: به تازگی ستاد پشتیبانی از بازیهای جاکارتا و المپیک 2020 در اداره ورزش استان تهران تشکیل شده که متشکل از 14 رشته ورزشی است. این ستاد از ورزشکاران تهرانی منتخب برای اعزام به مسابقات فوق، چه حین اجرای مسابقات و چه پس از کسب مقام پشتیبانی خواهد داشت. این حمایت علاوه بر تمهیداتی است که کمیته المپیک برعهده دارد. گل محمدی قول داد رشته سنگنوردی در لیست این ستاد اضافه شود.

مدیرکل اداره ورزش پاینخت یکی از ویژگی های مثبت در اجرای مسابقات سنگنوردی را نزدیک بودن تماشاچی به شرکت کنندگان مسابقه و ارتباط نزدیک تر نسبت به دیگر رشته ها برشمرد و گفت: در این مسابقات صنعت، تجارت و ورزش ارتباط مطلوبی با هم برقرار نمودند.

آقای گل محمدی در خصوص overall بودن مسابقات المپیک و فاصله زیاد نتایج تیم ایران در مسابقات بین المللی رشته سرعت با دو بخش سرطناب و بولدرینگ، اظهار نگرانی کرد و گفت سنگنوردی ما برای کسب نتایج مطلوب، نیاز به تعادل در هرسه رشته دارد.

در ادامه این نشست مهندس موسوی، انگیزه های مشارکت مجتمع مگاپارس در ساخت دیواره و حمایت از مسابقات را در کنار موجه بودن اقتصادی طرح، مسئولیت اجتماعی مجموعه نام برد که در ورزش های دیگر نظیر کاراته و قایقرانی نیز به صورت جزیی صورت پذیرفته است. 
او از صرف هزینه در این نوع تبلیغات ابراز رضایت داشت و انتخاب سنگنوردی را به عنوان رشته ای نسبتا محروم و دارای هیجان برای اسپانسرینگ مناسب ارزیابی کرد. مدیرعامل مجتمع مگاپارس، پیشنهاد تشکیل تیم سنگنوردی مگاپارس با تقبل هزینه های مالی مربوطه، تحت پروتکل های مشخص و متشکل از ورزشکاران خبره تهرانی را نیز اعلام کرد. مجتمع مگاپارس بیش از پیش از پروژه هایی نظیر کارهای انجام شده و در سطح کلان استقبال خواهد کرد. 

پیش بینی شده تا انتهای سال 1396 دیواره ساخته شده به مکان دیواره سبز مجتمع منتقل و بهره برداری آن به هیات تهران سپرده شود. دیوراه سبز این مجتمع با ارتفاع 40 متر، پوشیده از گیاهان طبیعی می باشد. 
در پایان این نشست، سنگنوردان حاضر (خانم ها معصومه رجبعلی، آتنا بیگوند، خسرو هاشم زاده، حسین فامیل روحانی و حامد حیدری) از دغدغه و مشکلات خود جهت شرکت در مسابقات با مدیران حاضر گفت و گو داشتند.

تیم سنگنوردی تهران باحمایت مگاپارس شکل می گیرد

مصاحبه توسط ص. احمدی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار