بازدید 3709

بردچلسی با هت‌تریک موراتا درشب ابقای منچستری ها درصدر

سیتی با این برد 16 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت تیم همشهری‌اش منچستر یونایتد صدر جدول را حفظ کرد.
کد خبر: ۷۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 23 September 2017
بازی‌‌های ششمین هفته از لیگ برتر فوتبال جزیره با تداوم صدرنشینی منچسترسیتی و پیروزی آبی‌پوشان لندن و شیاطین سرخ ادامه پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته ششم لیگ برتر جزیره، امروز (شنبه) 6 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های شهر منچستر و چلسی به پیروزی رسیدند. منچسترسیتی صدرنشین در خانه با نتیجه 5 بر صفر از سد کریستال پالاس قعرنشین گذشت که در این بازی لروی سانه (44)، رحیم استرلینگ (51 و 59)، سرخیو آگوئرو (79) و فابیان دلف (89) گلزنی کردند. سیتی با این برد 16 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت تیم همشهری‌اش منچستر یونایتد صدر جدول را حفظ کرد.

چلسی هم با نتیجه‌ 4 بر صفر بر میزبانش استوک‌سیتی غلبه کرد که در این بازی آلوارو موراتا 3 بار در دقایق (2، 78 و 82) و پدرو رودریگس در دقیقه (30) گلزنی کردند. چلسی با این برد 13 امتیازی شد و جایگاهش را در رده سوم جدول تثبیت کرد. 

مروان فلینی- ماریو لمینا
 منچستریونایتد اما با تک گل دقیقه 20 روملو لوکاکو میزبانش ساتهمپتون را از پیش رو برداشت تا تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به همشهری آبی‌پوش (15 به 19) در رده دوم باقی بماند.در آخرین بازی امشب از لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 به وقت تهران لسترسیتی میزبان لیورپول است.

در سه بازی دیگر امشب لیگ برتر انگلیس 

برنلی صفر – هادرزفیلد صفر
اورتون 2 – بورنموث یک
سوانزی یک – واتفورد 2

لوفتوس چیک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار