بازدید 3999

هنوز درباره انتخابات آینده بحث رسمی نشده است

یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: در حال حاضر بحثی درباره انتخابات آینده در صحن شورای سیاست گذاری انجام نشده ممکن است در هیئت رئیسه شورا بحث شده باشد.
کد خبر: ۷۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 23 September 2017
محمود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۸ که اخیرا از سوی محمدرضا عارف مطرح شده، اظهار داشت: دیدگاه شخصی بنده این است که ائتلاف می‌تواند تداوم پیدا کند، به شرط این‌که شفاف بوده و طرف‌های ائتلاف به تعهدات پایبند باشند.

وی افزود: در واقع چارچوب ائتلاف و تعهداتی که اشخاص به عهده می‌گیرند باید شفاف باشد. البته در انتخابات ۹۴ به لحاظ شرایطی که وجود داشت از شفافیت لازم برخوردار نبود و بعضی مواضع و رفتارهایی که اشخاص داشتند دلخوری‌هایی را ایجاد کرده بود.

این عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، ‌استراتژی و سیاست‌های جدیدش هنوز مورد بحث قرار نگرفته و به اعضاء اعلام شده که دیدگاه‌های خود در خصوص ترکیب و ساختار شورا را ارایه کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تا جایی که من در جریان هستم در مورد انتخابات آینده هنوز بحث رسمی در صحن شورای سیاست‌گذاری انجام نشده و ممکن است در هیأت رئیسه شورا بحث شده باشد و بسیاری از اعضای شورا با آقای دکتر عارف هم نظر باشند، اما در هر حال باید در این زمینه بررسی ها انجام شود و موضوع بیشتر مورد بحث قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار