بازدید 3736

تشکل ها به دنبال صادرات محصولات کشاورزی باشند

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تشکل ها و تعاونی ها باید با اراده قوی و جدیت بیشتر به عرصه صدور محصولات کشاورزی و باغی گام بگذارند.
کد خبر: ۷۳۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 23 September 2017
 سیدحسن حسینی شاهرودی در همایش انگور شهر رودیان گفت: دولت از صادرات محصولات کشاورزی و دامی حمایت می کند،اما زیرساخت هایی را نیز باید فراهم کند.

وی ادامه داد: توسعه فرودگاه شاهرود و تلاش برای دریافت مجوز مرز هوایی گامی بزرگ در راه افزایش صادرات محصولات این منطقه می باشد که نیازمند حمایت دولت است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت بخش بازرگانی در حوزه کشاورزی، یادآور شد: باغداران به تنهایی نمی توانند محصول خود را صادر کنند،بنابراین تشکل های اقتصادی با شرکت در نمایشگاه ها،با بازارهای جهانی ارتباط برقرار کنند.

حسینی شاهرودی اضافه کرد:مردم باید مطالبه کرده و مسوولان هم جهادی حرکت کنند؛چراکه با شرایط کنونی نمی توان رشد هشت درصدی را در شهرستان شاهرود عملی کرد.

وی یافتن زنجیره مزیت دار اقتصادی را نخستین گام در تولید و توسعه محصولات دانست و گفت:شاهرود با داشتن مرکز تحقیقات کشاورزی و افراد متخصص بسیار در این حوزه باید درباره اصلاح محصولات،آبیاری و شیوه های نگهداری محصولات کشاورزی و باغی اقدام جدی تری داشته باشد.

حسینی شاهرودی با تأکید بر لزوم ارتقی بسته بندی محصولات، اضافه کرد: اگر صدها هزارتن هم انگور تولید کنیم؛اما نتوانیم آن را به شیوه صحیح بسته بندی نماییم، توان صادرات آن را نخواهیم داشت.

همایش انگور رودیان با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی،جذب سرمایه گذار و ایجاد صنایع بسته بندی و صادرات، در این شهر برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار