بازدید 15656

ترافیک در آزادراه تهران-کرج

کد خبر: ۷۳۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 21 September 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی، اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج، محدوده های پل فردیس تا پل کلاک پر حجم است.

سرهنگ رحمانی در خصوص محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا روز شنبه گفت: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ رحمانی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهدبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی