بازدید 14350

قتل يك پسربچه در كهريزك

کد خبر: ۷۳۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 21 September 2017
جسد يك پسر بچه در يك چاه ۱۵ متري در كهريزك كشف شد.
 
به گزارش اعتماد، مسوول آتش نشاني كهريزك گفت: صبح چهارشنبه يكي از اهالي كهريزك به مركز آتش نشاني شهرداري اين شهرستان آمد و از اين قتل خبر داد.
 
پس از اعزام نيروهاي آتش نشاني مشاهده شد نيروهاي كلانتري كهريزك نيز در محل حضور دارند.
 
بر اساس گفته نيروهاي انتظامي فردي به نام «مهدي» از سوي پدرش به قتل رسيده و جسد بي‌جان او داخل يك حلقه چاه ۱۵ متري واقع در مكان مذكور انداخته شده است.
 
وي افزود: نيروهاي امداد و نجات بلافاصله براي شناسايي محل دقيق حادثه، عمليات را آغاز كردند و متوجه شدند يك حلقه چاه در كنار سوله وجود دارد كه گويا از سوي قاتل با دو ورقه آهني و بتن مسدود شده بود.
 
وحيد فروغي ادامه داد: نيروهاي امداد و نجات آتش‌نشاني كهريزك پس ازبازگشايي دهانه چاه متوجه شدند كه ميله چاه ۷ متر بدون آب و ۸ متر درون آب قرار دارد كه جست‌وجوي آنها در بخش پر آب چاه به نتيجه نرسيد بنابراين با استفاده از پمپ كف‌كش اقدام به تخليه آب چاه كردند كه باتوجه به بالا بودن سفره آب‌هاي زيرزميني و بالا بودن عمق آب اين عمليات به سختي انجام شد.
 
در نهايت با تخليه بيشتر آب چاه پاهاي مقتول در انتهاي چاه مشاهده شد كه نيروهاي امداد و نجات با استفاده از هارنس و طناب اقدام به بيرون كشيدن مقتول از چاه كردند و وي را تحويل نيروهاي پزشك قانوني دادند و سپس با هماهنگي با بازپرس كشيك محل حادثه را ترك كردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی