بازدید 6798
۱
واکنش

منصوریان:ساکت گفت گل ذوب آهن آفسایدبود/هیچوقت ازساکت نمی‌گذرم!

کد خبر: ۷۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵ 21 September 2017
منصوریان ادامه داد: بهتاش فریبا در رختکن با من از صحبت‌های ساکت در خصوص یکسری اتفاقات صحبت کرد و من تا قبل از این متوجه نبودم. خیلی اتفاقات افتاد از کمیته اخلاق گرفته، برخلاف قوانین فیفا سه بازیکن من را محروم کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال که بهانه نتایج ضعیف تیمش را به هفته های ابتدایی و تیم امید ربط می دهد، گفت: می‌توانستند جلوی محرومیت آنها را خیلی زودتر بگیرند. همیشه می‌گفتند کسانی که سرهای‌شان را می‌تراشند آدم‌های خوش‌شانسی هستند اما متأسفانه ما اینطور نبودیم و بدشانسی‌های زیادی داشتیم وقتی توی زمین خوب بازی می‌کنی و برعکس در زمینی که شرایط خوبی ندارد تمرین می‌کنی ولی همیشه باانگیزه و پرتلاش هستی. ما تمام تلاش‌مان را کردیم انگیزه بسیار زیادی داشتیم برای اینکه بجنگیم با کسانی که نمی‌خواهند ما با آرامش ادامه دهیم، ما سخت جنگیدیم. 

وی در ادامه افزود: شنیدیم ساکت به بهتاش فریبا گفته گل آفساید بوده، باید افسوس بخورم به حال فدراسیون وقتی شرایط طوری می‌شود که علی قربانی حتی تمرکز کافی را ندارد و بعد شعارهای «حیاکن رها کن» از سکوها سر داده می‌شود. با این شرایط نمی‌‌توان جو را عوض کرد. 

منصوریان گفت: از خدا می‌خواهم شرایطی فراهم کند اگر به عنوان مربی در تیم دیگری رفتم روبه‌روی تیم محبوبم قرار نگیرم. شما نمی‌دانید چقدر سخت است که مقابل تیم محبوبت قرار بگیری. اگر با تیم نفت استقلال را بردم برایم بسیار سخت و عذاب‌آور بود. از خدا می‌خواهم هیچ وقت این اتفاق نیفتد و حتی اگر قرار است با تیمی قراردادم را فسخ کنم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قرار نگیرم. من احساس می‌کنم که امروز روز آخر است که در تیم محبوب هستم ولی از فدراسیون فوتبال و ساکت نمی‌گذرم و کسانی که با استقلال نبودند و خواستند استقلال را نابود کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هنوز نرفته حرف از برگشت با تیم دیگری می زند و میخواهد استقلال را ببرد ولی وجدانش نمی گذارد- اگر بردنی بودی در همین تیم می ماندی و میبردی نه اینکه بعد از هفت هفته فقط ۵ امتیاز می گرفتی - ماشاالله به اعتماد به نفس
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی