بازدید 4403
۲
گزارش

حمله‌امیر‌‌به‌عادل تند‌ترشد/لعنت‌قلعه‌نویی‌‌به‌برنامه‌فردوسی‌پور!

کد خبر: ۷۳۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 21 September 2017
«خدا لعنت کند برنامه‌ای را که قداست‌ها را شکست.» این جمله جدیدترین حمله لفظی قلعه نویی به برنامه نود است که با کنایه و بدون مطرح کردن مستقیم نام فردوسی پور و برنامه اش به زبان رانده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه نویی در تازه ترین حملاتش به این مجری تلویزیونی گفت: از آنجایی که در آن برنامه مدیر و سرمربی را جلوی بازیکن گذاشتند، فوتبال ما مرد و به زودی پرونده این آدم‌ها آشکار خواهد شد. اما بحث من این است که در همه جای دنیا ممکن است برای یک تیم این اتفاق بیفتد، اما بهتر است که سرمایه‌سوزی نکنیم. اگر هم اعتراضی هست حرمت‌ها را از بین نبریم. هواداران دعا کنند تا استقلال به شرایط خوبش برگردد، هرچند آنها به من فحش هم داده‌اند، اما باز هم می‌گویم هواداران استقلال بهترین هواداران فوتبال هستند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: چند سال طول می‌کشد که رکوردهایی که من در استقلال زدم را شخص دیگری بشکند؟! وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه الان در پرسپولیس و سپاهان مربیان کروات حضور دارند و فوتبال مدرن را به ایران آورده‌اند، شما این تقابل را با مربیان سنتی چطور می‌بیند، تأکید کرد: منظور شما از سنتی من هستم دیگر؟! به نظر شما چند سال طول می‌کشد که رکوردهایی که من در استقلال زدم را شخص دیگری بشکند؟ چطور ممکن است یک مربی سنتی بتواند این رکوردها را بزند و در آسیا چند مربی حرفه‌ای را ببرد؟! این چه سنتی است که می‌تواند استقلال را جزو هشت تیم برتر آسیا ببرد؟!

نوکری ایراد نیست اما خودفروختگی ایراد دارد
سرمربی سابق استقلال درباره این موضوع که هواداران استقلال معتقدند باید برای این تیم از مربی خارجی استفاده شود، اظهار داشت: اعتقاد دارم که اهل فن باید تصمیم بگیرند و اگر آنها به این نتیجه برسند واقعاً چه ایرادی دارد؟! اما تأکید می‌کنم که ما باید به نژاد ایرانی خودمان افتخار کنیم. متأسفانه یکسری خود فروخته هستند. نوکری ایراد نیست، اما خودفروختگی ایراد دارد. به نظرم ما باید به خودمان اعتقاد داشته باشیم، اگر بستر مناسب فراهم باشد ایرانی در هر چیزی جزو 10 نفر اول جهان می‌شود.

برخی افراد خودشان را به چشم‌ آبی‌ها می‌فروشند و ایرانی‌ها را خراب می‌کنند
من بالاترین مدرک مربیگری که همان مدرک حرفه‌ای است را گذراندم و در حال حاضر هم همکاران خوبی دارم، یک مربی سنتی در فوتبال ایران رکوردها را می‌شکند، اما اگر یک مربی خارجی چنین کاری را انجام بدهد آن وقت آقایان از علم صحبت می‌کنند. به نظرم به جای این حرف‌ها باید از مسئولان بخواهیم که زیرساخت‌ها را درست کنند. ما الان به جز ورزشگاه آزادی استادیوم‌ دیگری با این کیفیت زمین نداریم. من از مربیان بزرگ چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام که باید از استانکو و ناصر حجازی یاد کنم، اما یک‌سری افراد هستند که خودشان را به چشم‌ آبی‌ها می‌فروشند و ایرانی‌ها را خراب می‌کنند.

وی در پایان گفت: داورزنی که رئیس فدراسیون والیبال بود و الان معاون وزیر ورزش است اعتقاد زیادی به مربی خارجی دارد، اما مربیان ایرانی را خراب نمی‌کند. یک عده هستند که خارجی‌ها را بالا می‌برند و ایرانی‌ها را به زمین می‌زنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسئولین باشگاه مشکل دارند چه ربطی به فردوسی پور دارد ؟ آبروی آبی ها را بردند با این بازی های افتضاح .
ناشناس ی جوری حرف زدی کلا خودتو شوت جلوه دادی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی