بازدید 7702
۱
نشست خبری

منصوریان:هیولای استقلال رافهمیدم،پرسپولیس5سال اینطوری بود

با خود می‌گفتم هیولای درونی یعنی چه؟ و حالا متوجه شدم کسانی هستند که خودشان در تیم استقلال را نابود می‌کنند و نمی‌خواهند اتفاقات خوبی بیفتد و فهمیدم هیولای درونی استقلال یعنی چه.
کد خبر: ۷۳۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 21 September 2017
علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن، گفت: قبل از اینکه در مورد مسائل بازی بخواهم صحبت کنم یک عذرخواهی بابت اتفاق دو شب قبل در برنامه نود عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در ادامه افزود: شرایط در سکوها متأسفانه ملتهب است و احساس می‌کنم هواداران استقلال در حال حاضر در شرایطی هستند که کسی که از جنس استقلال باشد را نمی‌خواهند. فکر کنم به آخر خط رسیدم از هفته دوم بازی مقابل پدیده تا الان شاید تنهاترین فرد در باشگاه استقلال هستم. خیلی اذیت شدم. متأسفانه شرایط جوری بود که خانواده‌ام بسیار اذیت شدند. از بازی پدیده وقتی نشستم روی زمین و خدا را شکر کردم می‌توانستم از استقلال خداحافظی کنم اما مربیان و مدیرفنی تیم نگذاشتند بروم و معتقد بودند بمانم و بجنگم تا بتوانم شرایط را عوض کنم. متأسفانه یک اشتباه داوری،یک آفساید شرایط مربیگری مرا عوض کرد و نتوانستم امتیاز کامل را کسب کنم.

منصوریان:هیولای استقلال رافهمیدم،پرسپولیس5سال اینطوری بود

سرمربی مستعفی آبی ها گفت: شاید بعضی از رسانه‌‌ها که سابقه‌ زیادی دارند شنیده باشند که استقلال هیولای درونی دارد. وقتی من این را شنیدم خیلی تعجب می‌کردم و با خود می‌گفتم هیولای درونی یعنی چه؟ و حالا متوجه شدم کسانی هستند که خودشان در تیم استقلال را نابود می‌کنند و نمی‌خواهند اتفاقات خوبی بیفتد و فهمیدم هیولای درونی استقلال یعنی چه. آدم‌هایی که درون باشگاه استقلال هستند و چه بلاهایی سر استقلال آوردند. امروز فهمیدم که منافع باشگاه خیلی مهم است. من یاد تیم رقیب‌مان پرسپولیس می‌افتم که ۵-۶ سال این اتفاق برایش افتاد و با این مشکلات دست و پنجه نرم کرد. اتفاقاتی نظیر بی‌احترامی به پیشکسوتان این تیم و خیلی از اتفاقات دیگر من نمی‌خواهم مثل برنامه ۹۰ شکایت کنم و اسم کسانی را بیاورم. ترجیح می‌دهم سکوت کنم چون به هواداران قول داده بودم که اسم بعضی از افراد را بیاورم. اگر قرار بود این کار را انجام بدهم باید هفته سه یا چهار نفر را نام ببرم ولی با توجه به برنامه ۹۰ و اتفاقاتی که در این برنامه افتاد ترجیح می‌دهم سکوت کنم.

سرمربی استقلال ادامه داد: یک روز آرزو داشتم سرمربی استقلال باشم و به این آرزو رسیدیم. من به خاطر رسیدن به استقلال وارد دنیای مربیگری شدم تا به این آرزو برسم. با توجه به سختی‌ها و بیانیه‌هایی که دادند صبور بودم و جواب ندادم حتی به هیچ‌کس بیانیه‌ای ندادم و دنبال این چیزها نبودم. از بهتاش فریبا و بزرگان تیم تشکر ویژه می‌کنم. یک روز آرزو می‌کردم که این اسطوره‌ها حتی به من نگاه کنند ولی امروز کنار من بودند. استقلال تا به اینجا من را رسانده‌ است.

وی در ادامه گفت: از خدا می‌خواهم شرایطی فراهم کند اگر به عنوان مربی در تیم دیگری رفتم روبه‌روی تیم محبوبم قرار نگیرم. شما نمی‌دانید چقدر سخت است که مقابل تیم محبوبت قرار بگیرید. اگر با تیم نفت استقلال را بردم برایم بسیار سخت و عذاب‌آور بود از خدا می‌خواهم هیچ وقت این اتفاق نیفتد و حتی اگر قرار است با تیمی قراردادم را فسخ کنم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قرار نگیرم. من احساس می‌کنم که امروز روز آخر است در تیم محبوب هستم ولی از فدراسیون فوتبال و ساکت نمی‌گذرم و کسانی که با استقلال نبود و خواستند استقلال را نابود کنند.

منصوریان ادامه داد: بهتاش فریبا در رختکن به من گفت از صحبت‌های ساکت در خصوص یکسری اتفاقات با من صحبت کرد و من تا قبل از این متوجه نبودم. خیلی اتفاقات افتاد از کمیته اخلاق گرفته، برخلاف قوانین فیفا سه بازیکن من را محروم کردند. می‌توانستند جلوی آنها را خیلی زودتر بگیرند. همیشه می‌گفتند کسانی که سرهای‌شان را می‌تراشند آدم‌های خوش‌شانسی هستند اما متأسفانه ما اینطور نبودیم و بدشانسی‌های زیادی داشتیم وقتی توی زمین خوب بازی می‌کنی و برعکس در زمینی که شرایط خوبی ندارد تمرین می‌کنی ولی همیشه باانگیزه و پرتلاش هستی. ما تمام تلاش‌مان را کردیم انگیزه بسیار زیادی داشتیم برای اینکه بجنگیم با کسانی که نمی‌خواهند ما با آرامش ادامه دهیم سخت جنگیدیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تمام مشکلت بکارگیری رحمتی و جباری بود. وقتی میخواهی به دیگران باج بدهی و یا با بکارگیریِ رحمتی حالِ قلعه نویی را بگیری عاقبتت این میشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی