بازدید 3433

جامعه زنان ایرانی اولویت‌های خود را تعیین می‌کند نه سایرین

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس که اخیرا برای تماشای بازی فوتبال ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی حضور یافت، تاکید دارد که ورزشگاه‌ها امکان و شرایط مناسبی برای حضور خانواده‌ها دارند.
کد خبر: ۷۳۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 20 September 2017
طیبه سیاوشی شاه‎عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهارنظر جدید رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه ورود به ورزشگاه اولویت و دغدغه بانوان نیست، گفت: اولا باید تاکید کنم آقای تاج تعیین‌کننده اولویت‌های بانوان نیست و ثانیا ورود بانوان به ورزشگاه یکی از مطالبات جامعه جوان کنونی محسوب می‌شود؛ این در حالی است که جوانان فرصت‌ و نعمت‌های جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آیند لذا ایجاد و حفظ نشاط آن‎ها یکی از ضروریات جامه امروز محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و مسئولان همیشه بر حفظ نشاط و سلامت روح و روان جوان تاکید داشته‌اند، افزود: حضور در ورزشگاه‌ها مطالبه بحق دختران جوان و خانواده‌هاست و کسی نیز نمی‌تواند منکر این حق شود و اکنون آن‌ها به دنبال به دست آوردن نشاط از دست رفته و تخلیه هیجانات خود در ورزشگاه‌ها هستند.

وی با تاکید براینکه تاج در مقام گوشزد کردن اولویت‌های جامعه زنان نیست، افزود: جامعه زنان ایرانی اولویت‌های فراوانی دارند و قدم به قدم تلاش می‌کنند تا به این اولویت‌ها دست پیدا کنند و به‌یقین جامعه زنان ایرانی این اولویت‌ها را تعیین و در جهت تحقق آن تلاش خواهد کرد.

رئیس کمیته زنان، خانواده، تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس رفتن به ورزشگاه‌ها را یکی از مطالبات مهم جامعه زنان برشمرد و این مسئله را حق آن‌ها دانست و نه صرفا هدیه جامعه مردان به آن‌ها، اضافه کرد: آقای تاج تنها وظیفه انجام اقدامات اجرایی برای حضور زنان در ورزشگاه داشته و حقی برای اظهارنظر و ورود به عرصه سیاست‌گذاری این مهم ندارد و تنها وزارتین ورزش و کشور در این زمینه تصمیم‌گیرنده هستند.

سیاوشی شاه‌عنایتی همچنین معتقد است اگرچه به زودی زنان به ورزشگاه‌ها راه پیدا خواهند کرد اما بهتر است مسئولان امر با برنامه‌ریزی بهتر و سریع‌تری این کار را انجام دهند چراکه شرایط فیزیکی ورزشگاه آزادی و بسیاری از ورزشگاه‌های دیگر امکان و شرایط مناسبی همچون ورودی و خروجی‌های مجزا را دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید مجدد بر اینکه یک مسئول اجرایی حق اظهارنظر سیاسی ندارد و این کار اعتراض نمایندگان را در پی خواهد داشت چراکه نمایندگان حق نظارت بر عملکرد مسئولان را دارند، اظهارکرد: آقای تاج بهتر است به جای دخالت در اموری که به ایشان مربوط نمیشود وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا تیم بزرگی مانند استقلال اینگونه به ضعف و شکست‌های پی در پی کشیده نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار