بازدید 3103

تشکیل دولت در سایه سبب افزایش دشمنی‌ها می‌شود

عضو فراکسیون امید در مجلس با اشاره به اینکه به نظر می رسد تشکیل دولت در سایه در کشورمان خطرناک باشد و سبب افزایش دشمنی ها می شود، گفت: با تشکیل دولت در سایه مخالفت هستم.
کد خبر: ۷۳۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 20 September 2017
عبدالرضا هاشم زائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص مطرح شدن تشکیل دولت در سایه در فضای سیاسی کشورمان، گفت: به نظر می رسد تشکیل دولت در سایه در کشورمان خطرناک باشد زیرا تجربه نشان داده دولت در سایه به رفع مشکلات کشور کمک نخواهد کرد و دشمنی ها را بیشتر می کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی احزاب قوی در کشور وجود داشته باشد تشکیل دولت در سایه می تواند موثر و مفید باشد، اظهار کرد: اما وقتی رقابت ها سیاسی می شود نمی توان انتظار کمک از سوی دولت در سایه به دولت حاکم را داشت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: چنین طرحی در کشورمان پاسخگو نیست و نمی تواند انتظارات را برآورده کند.

با تشکیل دولت در سایه مخالفت هستم

وی ضمن مخالفت با تشکیل دولت در سایه، تصریح کرد: هم اکنون مشاهده می شود انتقادات جنبه سیاسی دارد و سازندگی در آن دیده نمی شود؛ به عنوان مثال  وقتی ناوگان هواپیمایی کشورمان فرسوده است اقدام به خرید هواپیما می شود اما برخی شروع به انتقادات سیاسی می کنند که اصلا موثر و مفید نیست.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد دولت در سایه فقط به رقابت با دولت حاکم بپردازد و واقعیت ها را نبیند نتیجه مثبت از تشکیل آن بدست نمی آید، خاطرنشان کرد: تشکیل دولت در سایه موضوع جدیدی نیست وهمواره بعد از برگزاری انتخابات در کشور مطرح شده است اما صرفا در حد حرف بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی