بازدید 3370

تصور جامعه نسبت به مسئولان، دوگانگی در گفتار و رفتار است

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: آنچه که بین مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی و نهادهای امنیتی و نظامی وجود دارد این است که مسئولان‌ در مصاحبه‌ها و در ظاهر یک چیز می‌گویند اما در نهان و پشت صحنه‌ها کار دیگری انجام می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 19 September 2017
علی اسدی‌کرم در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ما مسئولان باید خوب و بد قانون را برای مردم نهادینه کنیم و پایبند قانون باقی بمانیم، اگر چنین کردیم اعتماد مردم به نظام و مسئولان ترمیم می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همگرایی نهادهای امنیتی، نظامی و قوای سه گانه با یکدیگر مانع موازی‌کاری‌ها می‌شود. دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و امنیتی با محور قرار دادن قانون اساسی و اهداف عالی نظام باید نگرش‌ها و رویکردهای‌شان را در اداره امور یکسان کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که برای تقویت نظام کار می‌کنند باید با محور قرار دادن قانون اساسی، رویکرد واحدی را در پیش بگیرند تا مردم احساس کنند همه عناصر تشکیل دهنده حاکمیت در چارچوب قانون اساسی حرکت می‌کنند. اگر این تصور در ذهن مردم حاکم شود در جامعه بازخورد مثبت‌تری خواهد داشت که موجب تقویت نظام می‌شود. همگرایی نهادهای نظامی، امنیتی و قوای سه گانه مانع تشتت و چندپارگی می‌شود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شفاف‌سازی را مهمترین عامل در زدودن کدورت‌ها بین جامعه و حاکمیت دانست و افزود: مسئولان در هر لباسی باید قانون را در جامعه پیاده کنند تا جامعه متوجه نقاط ضعف و قوت عملکردها شوند، پشت صحنه و روی صحنه مسئولان باید به نحوی یکسان باشد که مردم بگویند هیچ نقطه ابهام‌آلود و تاریکی در عملکرد مسئولان‌شان وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی