بازدید 4023

هم سفر کنید هم جایزه بگیرید

کد خبر: ۷۳۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 18 September 2017
سفر کردن برای دور شدن از اضطراب و استرس های زندگی شهری و محیط کاری پر از تنش بسیار مفید است سفر های گروهی باعث نزدیک تر شدن اعضای خانواده می شود و محبت و همبستگی را در بین افراد زیاد می کند در سفر باید نهایت استفاده را از زمان بکنیم یک سفر دلنشین و با استفاده از بهترین امکانات  آنلاین ترین خدمات  و به روز ترین وب سایت از چیز هایی که  برای سفرمان احتیاج داریم همه این ها حس خوب با یک سفر دلچسب برایمان به ارمغان میاورد
 
اگر مدت زمانی است که قصد مسافرت به جای خاصی را دارید ولی هزینه سفر با بودجه شما هماهنگ نیست بهتر است نیم نگاهی به قیمت های سایت تراول اینتر داشته باشید. با مدیریت هزینه های سفر خود و بهره گیری از تخفیفات ویژه ای که در این سایت وجود دارد میتوانید به رویاهای خود دسترسی پیدا کنید. در فصل های مختلف مسافرت و گاهی بنا به دلایلی تخفیفات ویژه ای در این وب سایت ارائه میشود که به محض اعلام میتوانید از آن با خبر شوید.
 
هم سفر کنید هم جایزه بگیرید 
 
سایت تراول اینتر اولین سایت ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری به صورت آنلاین در ایران است که خدمات فروش بلیط قطار ، بلیط هواپیما ، بلیط اتوبوس ، بلیط تئاتر ، بیمه مسافرتی ، رزروهتل ، اسپا و ماساژ و ... را ارائه میدهد.
 
 همچنین اطلاعات مربوط به فروش تورهای خارجی و داخلی، تورهای طبیعت گردی ، خدمات اخذ ویزا و... نیز در این وب سایت مشاهده میشود .
 
با توجه به آغاز جشنواره این شرکت ، با ثبت نام در وب سایت تراول اینترمیتوانید در قرعه کشی جوایز 2 بلیط ماساژدرمانی راما اسپا،2 بلیط قطار به مشهد مقدس،2 بلیط اتوبوس به مشهد مقدس،2 ویزای اروپا،2 تور طبیعت گردی با یک همراه،2 بلیط هواپیما به مشهد مقدس را دریافت کنید.شما کاربران محترم میتوانید پس از ورود به پنل کاربری با ارسال لینک عضوگیری به دوستان خودامتیاز خود را افزایش داده و هزینه سفر خود را مدیریت نمایید .
 
تراول اینتر همواره سعی میکند با بهترین خدمات و سریعترین پشتیبانی پاسخگوی خوبی برای شما علاقمندان به سفر باشد. شعار ما این است  چند کلیک .... مقصد

مدیریت سایت تراول اینتر تاریخ قرعه کشی را تاریخ  5 مهر ماه اعلام کرده است .


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی