بازدید 4063
۱

جباری در اخراج از استقلال هت تریک کرد

کد خبر: ۷۳۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 18 September 2017
عکس قلمدوش کردنش برای حضور در باشگاه استقلال هنوز خیلی قدیمی نشده که با یک جستجوی ساده نتوان آن را پیدا کرد. از آن قلمدوش محترمانه تا این اخراج غیرمحترمانه فاصله خیلی زیادی نبود.

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی جباری این فصل آمده بود تا شروع متفاوتی در استقلال داشته باشد اما یک پایان تکراری داشت. این بازیکن که با اما واگرهای کلینیک استقلال و دکتر نوروزی و با مخالفت‌های زیاد قراردادش را بست، مصدوم نشد باز هم نتوانست فصل را با آرامش به پایان ببرد.

این اولین اخراج جباری از تیمش نبود ولی شاید آخرین اخراج او باشد. این اتفاقات مختص به استقلال نیست. جباری در سپاهان هم به همین سرنوشت دچار شد. روزی که کرانچار او را از لیست ۱۸نفره کنار گذاشت و گفت بازیکنی که دلش با ما نیست را نمی‌خواهم. سپاهان برای جباری مثل استقلال نبود که زمان مداراکردن با این بازیکن به درازا بکشد و زردپوش ماندن جباری فقط سه هفته طول کشید.

قبل از آن هم جباری به سپاهان آمد چون از استقلال اخراج شده بود! فتح‌الله زاده آنقدر از حاشیه‌های جباری به تنگ آمد که علیه بازیکن محبوبش بیانیه صادر کرده و عطای حضور او را به لقایش بخشید. حتی به این قیمت که ستاره آبی‌ها به تیم حریف برود.

حاشیه‌های جباری به اخراج محدود نمی‌شود ولی این ستاره یاغی در این قضه هت‌تریک کرد تا نشان دهد اگر در این سالهای اخیر از نظر فنی افت کرده است اما همچنان در حاشیه می‌تواند بدرخشد. او در سالی که قول داده بود آرام‌ترین سال فوتبالی‌آش را بگذراند، دومین اخراج زودهنگامش را رقم زد.
سایت برنامه نود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه ایشون تو هرتیمی بوده ناسازگار و همیشه اماده به درگیری ! بهترین بازیکن هم که باشید که البته نیستید اقای جباری یا اخلاق باش. اگه یک تیم بود میگفتیم انها مقصرند ولی شما چه داخل و چه خارج هر جا رفتی درگیر بودی ! با 35 سال سن خیلی هم باید ممنون باشی که توانستید با استقلال بزرگ قرارداد ببندی تازه مصدوم هم بودید حالا شاخ و شون میکشید ؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار