بازدید 3309
فوتبال اروپا

رئال بدون 5ستاره،سوسیه دادرابرد،رکوردسانتوزراشکست

تیم زیدان موفق شد بعد از دو تساوی متوالی در لالیگا، در ورزشگاه آنوئتا با گل های مایورال و بیل به مسیر پیروزی برگردد و با رکورد گلزنی سانتوس برزیل با گلزنی در 73 مسابقه پیاپی که از سال 1963 باقی مانده بود، برابری کند.
کد خبر: ۷۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 18 September 2017
تیم جوان زیدان در غیاب بزرگانی چون رونالدو،کروس، مارسلو و بنزما مقابل سوسیداد به برتری دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته چهارم لالیگا بامداد امروز رئال مادرید در ورزشگاه آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد قدرتمند رفت. شاگردان زیدان در غیاب کروس، رونالدو، بنزما و مارسلو با درخشش جوانان زیدان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند. برای قوهای سپید مایورال 19 و رودریگوئس (گل به خودی) 36 بیل 61 و برای سوسیداد رودریگوئس 28 گلزنی کردند.

تئو،مایورال، و دیگر بازیکنان جوان زیدان در این مصاف نمایش چشمگیری داشتند و موجبات پیروزی رئال را رقم زدند. در جدول لالیگا رئال مادرید با 8 امتیاز به مکان چهارم صعود کرد و سوسیه داد با 9 امتیاز سوم است.

در غیاب بسیاری از مهره های کلیدی، تیم زیدان موفق شد بعد از دو تساوی متوالی در لالیگا، در ورزشگاه آنوئتا با گل های مایورال و بیل به مسیر پیروزی برگردد و با رکورد گلزنی سانتوس برزیل با گلزنی در 73 مسابقه پیاپی که از سال 1963 باقی مانده بود، برابری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار