بازدید 1914

مخالفت پادشاه بحرین با تحریم رژیم صهیونیستی

پادشاه بحرین ضمن اعلام مخالفت با تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای عربی، از تصمیم خود برای عادی‌سازی علنی روابط با این رژیم خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵ 18 September 2017

پادشاه بحرین ضمن اعلام مخالفت با تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای عربی، از تصمیم خود برای عادی‌سازی علنی روابط با این رژیم خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در جریان دیدار با راف آبراهام کوپر، مدیر مرکز شیمون ویزیتال در لس‌آنجلس خاطر نشان کرد: به اتباع بحرینی اجازه سفر رسمی به اسرائیل را خواهیم داد.

از سوی دیگر، مدیر مرکز شیمون ویزیتال اعلام کرده که پسر پادشاه بحرین در نشست همزیستی میان ادیان در این مرکز سندی را امضا کرد که نفرت و انزجار و توسل به خشونت دینی را محکوم می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از پایگاه صهیونیستی ان.آر.جی، راف کوپر همچنین فاش کرد که طی سال جاری میلادی به همراه راف ماروین هایر، یکی از همکاران خود به منامه سفر کرده و پادشاه بحرین در دیدار با آنها اعلام کرده بود که به اتباع بحرین اجازه سفر رسمی به اسرائیل را خواهد داد و تحریم این رژیم از سوی کشورهای عربی را محکوم کرده بود.

مدیر مرکز شیمون ویزیتال تصریح کرده است که در دیدار با پادشاه بحرین درباره امکان احداث موزه تسامح میان ادیان در منامه بحث و گفت‌وگو کرده بود.

قبل از این هم یک روزنامه صهیونیستی ضمن تمجید از پادشاه بحرین، از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان همزیستی میان ادیان یاد کرده و مدعی شده بود که همزیستی میان ادیان در بحرین به شکل مطلوبی جریان دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار