بازدید 7700

مشکل کارمند شرکت مخابرات ارومیه رفع شد

در پی انتشار عکس گریان یکی از پرسنل مخابرات ارومیه در فضای مجازی، که واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دنبال داشت، مشکل این کارمند خانم امروز (شنبه) رفع شد.
کد خبر: ۷۳۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 16 September 2017
در پی انتشار عکس گریان یکی از پرسنل مخابرات ارومیه در فضای مجازی، که واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دنبال داشت، مشکل این کارمند خانم امروز (شنبه) رفع شد.

به گزارش ایسنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین زمینه در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشحالم که امروز لبخند رضایت را در چهره ایشان می‌بینم.
 
مشکل کارمند شرکت مخابرات ارومیه رفع شد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
با سلام
خوشحالیم که مشکل یک کارمند رفع شد اما جهت استحضار در همه مخابرات دیگر جای کار نیست و خدمات در حد بسیار نازل می باشد. می توانید با مراجعه به هر مخابرات هر استان، می توانید نظاره گر اوضاع معیشتی، رفاهی و حتا امکانات اولیه کارمندان مثل میز و صندلی برای خدمت رسانی به مردم باشید.
احتمالا سال دیگه اخراجه
این همه مشکل تو مملکت هست اونوقت وزیر جوون دنبال مشکل یه خانم تو یه اداره است که یه عکس هدف دار از خودش انداخته و فرستاده تو شبکه های اجتماعی
خدا را شکر ، ولی باید بررسی بشه اگه براش الکی مشکل تراشی کرده بودن با مسببان برخورد بشه ولی اگه طبق قانون باهاش برخورد کردن چرا وزیر قانون شکنی کرده و مشکل را حل کرده ؟
از وزیر محترم و مردمی کمال تشکر را دارم .
وقتی آبروشو بردید؟
خدا را شکر، که بانوان محترم با کمی ابراز احساسات به حق خودشون می‌رسند.

اما ما جنس مذکر، که کسی اشکهامون و دلشکستنهامون رو نمیبینه
ظلمهایی بسیار بزرگتر در حقمون شده
کسی به دادمون هم نرسیده
مشکل حل شد خب مبارکه ولی مسبب این عمل چی شد؟باید اون شخص رو توبیخ کنند
عوضش عکس اش ماندگار شد...
البته تجربه های مشابهش؛
نه به این شدت اما به روش "بایکوت" کردن ....
بماند!!!! گذشته ها گذشته!!!
چند روز دیگه اخراج میشه
ایا خوشحالی وزیر کافیه؟اگه این موضوع رسانه ای نمیشد ایا این مشکل حل میشد؟ایا با فرد خاطی هم برخورد شده یا نه؟لطفا تابناک موضوع را پیگیری کنه ببینه کسی که میز و صندلی را برداشته و همچین توهینی کرده چیکاره بوده که احساس کرده اداره مال ایشونه کلا
این پاک کردن صورت مسئله است، اصلا مشکل ایشون چی بوده؟ کدوم مدیر به خودش اجازه داده با یک کارمند خانم اینطوری رفتار کنه؟ مدیر مربوطه هم توبیخ شده؟
ایشون اگر خطایی مرتکب شده، تمام ادارات هیات رسیدگی به تخلفات دارن، هیچ مدیری حق نداره به شخصیت کارمند، ولو خاطی، توهین کنه.
يعني تا يه مشكل اين طوري رسانه اي نشه شما نبايد بدونيد تو زيرمجموعه هاتون چي ميگذره؟
خوبه مشکلها با یه گریه تو فضای مجازی مطرح ،و با یه خنده برطرف میشه خدا رو شکر .

اگر مشکل واقعا مشکل قابل رفع بود باید مسوولین مستقیم ایشان قبلا حل میکردند و به گریه نمیانجامید و اگر نه مشکل قابل حلی نبود و چون در فضای مجازی مطرح شده ،حل شده پس روال غلطی است که گذاشته میشود.
الان تکلیف اون فردی که این بی آبرویی را به بار اورده بود چه می شود؟ چه تضمینی برای عدم تکرار این موضوع و موارد مشابه وجود دارد؟
علت گریش رو هم مینوشتین حداقل
علت گریش رو هم مینوشتین حداقل
بنظر اصلا کار خوب و پسندیده ای نیست و این رویه همه جا تکرار می شود. شده مثل زمان شهردار بودن آقای احمدی نژاد که مشکل یه عده بسیار محدود را حضوری تو محل کارش برای تبلیغات حل میکرد در صورتی که راه حل برون رفت از این مشکلات اینه که باید اساسی و ریشه ای حل شوند نه بصورت انفرادی. از کجا معلوم که مدیر یا شرکت مخابرات ایران بصورت قانونی این کارو نکردند؟ نباید جلوی انجام قانون را گرفت. حتماً با رابطه استخدام شده حالا نیازی به خدمات ایشون نبوده.
آبها كه از آسياب بيفته سريع اخراجش مي كنن. حالا ميگين نه ، ببينين
اگر رسانه ای نشده بود هم مشکلش را حل میکردد
کارمندای فنی بخش خصوصی باید 920 هزار تومن حقوق بگیرند بدون هیچ مزیتی اما مدیران بالای 10 ملیون
این عدالته
با مسببین این فاجعه چکار کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟
باید همه مشکلات، یکی یکی و تک تک به تعداد هشتاد میلیون نفر، رسانه ای بشن تا کسی به درد و مشکلات مردم برسه؟ چند نفر شبیه این خانم مشکل دارن که به مشکلشون رسیدگی میشه؟ تمام ادارات، تمام سازمان ها، تمام ارگان های دولتی و غیر دولتی پر از است از امثال این خانم ها و اقایان و هیچ عدالت و نظارتی برای رسیدگی به مشکلاتشون وجود ندارد. اصلا مگه همه کسانی که مشکل دارن می تونن مشکلاتشون را رسانه ای کنن؟ عدالت اداری در ایران یعنی کشک
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی