بازدید 4726

واکنش برانکو به جایزه نجومی الهلال برای بردن پرسپولیس

کد خبر: ۷۳۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 16 September 2017
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فدراسیون فوتبال عربستان قرار است در صورت رسیدن الهلال به فینال به بازیکنان این تیم پاداشی بدهد و آیا از سوی فدراسیون فوتبال ایران یا وزارت ورزش قولی بابت پاداش به بازیکنان پرسپولیس داده شده یا نه؟ گفت: این سوال خوبی بود. در مورد الهلال باید بگویم آنها این آمادگی را دارند که 37 یا 38 میلیون دلار یا یورو پرداخت کنند تا دیه‌گو کاستا برای آنها 4 ماه بازی کند. نمی‌دانم شرایط این انتقال در چه فازی قرار دارد چون خود این بازیکن دوست دارد به اتلتیکو مادرید برگردد هرچند اتلتیکو مادرید هم تا نیم‌فصل از جذب بازیکن محروم است و باید تا نیم‌فصل صبر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو در واکنش به این مسئله که الهلال در صورت جذب کاستا نمی‌تواند از این بازیکن در مقابل پرسپولیس استفاده کند، تصریح کرد: همه این موارد را می‌دانم، منظورم این بود که بدانید الهلال از نظر مالی چه پتانسیلی دارد. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش و جوانان چقدر به باشگاه پرسپولیس کمک کرده یا می‌کند، اما منطقی است که از همه آنها انتظار داشته باشیم چون پرسپولیس مُعرف ایران است و ما در حال حاضر فوتبال و مردم ایران را به بهترین نحو معرفی می‌کنیم و امیدوارم به باشگاه کمک شود. 

او ادامه داد: همه شادی مردم ایران پس از بازی با الاهلی را دیدید و فرقی نداشت که مردم استقلالی باشند، طرفدار سپاهان، تراکتورسازی یا اهواز، من در برخورد با همه آنها خوشحالی‌شان را دیدم. همه خوشحال بودند از مشهد گرفته تا بوشهر و طرفدار استقلال، هر کسی من را دید صحبت کرد که ما پرسپولیس را تشویق می‌کنیم و این نشان می‌دهد که موفقیت ما چه تاثیری در شادی مردم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی