بازدید 16007
مرثیه‌ای برای روزهای فاجعه‌بار استقلال

خدا را شکر «منصور خان» نیست تا این حال و روز استقلال را ببیند!

دقیقه ۲۲ بازی که فرا رسید، استقلالی‌ها و جمی‌ها همه با هم به احترام منصور پورحیدری برخواستند و او را تشویق کردند. مردی که در سخت‌ترین روزهای استقلال هم در کنار این تیم بود و همین بودنش روزهای سخت را آسان می‌کرد. اما حالا چه؟ چه کسانی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان استقلال هستند که حال و روز تیم این شده؟ چه کسانی حالا قرار است به تماشاگران جواب بدهند که در نتیجه کدام ساز و کار، کار تیم محبوب آبی‌های پایتخت به اینجا رسیده است؟
کد خبر: ۷۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 16 September 2017
دقیقه ۲۲ بازی که فرا رسید، استقلالی‌ها و جمی‌ها همه با هم به احترام منصور پورحیدری برخواستند و او را تشویق کردند. مردی که در سخت‌ترین روزهای استقلال هم در کنار این تیم بود و همین بودنش روزهای سخت را آسان می‌کرد. اما حالا چه؟ چه کسانی  تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان استقلال هستند که حال و روز تیم این شده؟ چه کسانی حالا قرار است به تماشاگران جواب بدهند که در نتیجه کدام ساز  و کار،  کار تیم محبوب آبی‌های پایتخت به اینجا رسیده  است؟

به گزارش تابناک، استقلال در ادامه روند فاجعه‌بارش امشب در جم به تیم خوب جنوبی ایران هم باخت تا بعد از شش هفته تنها چهار امتیاز داشته باشد و فقط یک گل زده! تیمی  که با اشتباهات پیاپی سرمربی‌اش و البته هیات مدیره نه چندان قوی و مقتدرش حالا تنها به لطف تفاضل گل در رده پایانی جدول قرار نگرفته است. 

صحبت از نگون‌بختی‌های استقلال در این روزها بسیار رفته است و به میان کشیدنش دراز کردن داستان است. اما آنچه  در این میان کم و بیش مغفول مانده است هدف قرار دادن جمعی است که مسبب حال روز امروز استقلال هستند. اگرچه این روزها علی منصوریان به سبب ضعف‌های فراوانش  در هدایت تیم‌اش هدف تهاجم مخالفان و منتقدان فراوانش که بی‌شک کل جامعه استقلالی‌های ایران را  در بر می‌گیرد قرار دارد اما کم‌لطفی است که همه چیز را بر سر منصوریان بشکنیم و بگذاریم هیات مدیره استقلال و بالاتر از آن مسئولان وزارت ورزش از زیر بار مسئولیت‌شان شانه خالی کنند و یا زیر سایه منصوریان خودشان را پنهان کنند. 

سوال اینجاست که حالا که روزگار استقلال چنین زار شده است چه کسی می‌خواهد پاسخگوی قعرنشینی تیمی باشد که هوادارانش به آقایی در لیگ ایران و آسیا دل بسته بودند؟ حالا قرار است افتخاری برای هوادران سخنرانی کند یا زمانی؟ فرض را بر این بگیریم که حتی سخنی هم بگویند، آیا حرف‌های آنها تسکینی بر دل هوادارا ن استقلال هست؟ اصلا آنها از وزنی در میان هواداران استقلال برخوردار هستند که حرف‌شان برای  هواداران قابل قبول باشد؟

حال و روز الان استقلال شاید بهانه‌ای باشد که این سوال را بپرسیم که هیات مدیره این باشگاه تحت چه فرایندی انتخاب شده‌اند؟ افتخاری و زمانی  و قریب از چه سازوکاری به هیات مدیره استقلال راه‌ یافتند که حالا شرایط امروز باشگاه را بپذیریم و با شرایط سخت باشگاه کنار بیاییم. چه کسانی هیات مدیره استقلال هستند که در پایان فصل گذشته و با نتایج ضعیف باشگاه تصمیم گرفتند کادر فنی فعلی در باشگاه باقی بمانند.

به نظر شرایط امروزی حاصل برنامه نداشتن هیات مدیره باشگاه استقلال است. تنها روزهای خوش استقلال در دو سال گذشته، نیم‌فصل دوم فصل گذشته بود که به سبب آنچه منصوریان تزریق «بنزین سبز» به تیم خوانده بود هم شاهد بازی‌های خوب تیم بودیم و هم بردهای پیاپی استقلال که سرانجام منجر به تنها نکته مثبت کارنامه استقلال در  دوران منصوریان شد و آن هم پیروزی در دربی بود. اما حال و روز الان استقلال چگونه است؟ کنار گذاشتن تعدادی از بازیکنان جوان استقلال که سال گذشته امید این تیم بودند و خرید کلی ستاره پا به سن گذاشته. اگر هیات مدیره دورنمایی برای آنچه قرار بود برای استقلال باشد داشت شاید امروز می‌پذیرفتیم نتایج ضعیف استقلال به خاطر جوان بودن تیم است و به آینده آن دل می‌بستیم. اما این روزهای استقلال چگونه است؟ نیمی از بازیکنان تیم را ژنرال‌های پیر استقلال تشکیل داده‌اند که به طرز عجیبی در این روز سخت تیم اصلا هم به کار نیامده‌اند و یکی دو ستاره جوانی هم استقلال در این فصل رو کرده در سایه وضعیت بغرنج باشگاه در حال خاموش شپن هستند.

بد نیست وزارت ورزش و جوانان حالا که استقلال به این روز افتاده پاسخ دهد که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با چه سازوکاری انتخاب شده‌اند؟ زمانی به خاطر کدام کارکرد مثبت در هیات مدیره استقلال جای گرفته؟ افتخاری برای کدام کارش؟ حتی اگر بخواهند هیات مدیره جدید بیاورند  هم قرار است  بر اساس همین شیوه انتخاب شوند؟ 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۸
ممنون از مطلب شما اگرم از استقلال چیزی مونده بود فقط وفقط بخاطر منصور خان بود خدا رحمت ش کند. حیف صد حیف که دیگ واقعا استقلال بی پدر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
حاج فتل باید برگرده خدایی هر چی جام گرفتیم و اومدیم تا 4 تای اسیا با همین فتح الله زاده بود.

وزرات ورزش نمیخواد استقلال موفق باشه
بودجه فوتبال باید به جای اینکه به دو تیم سوسول استقلال و پرسپولیس تعلق گیرد باید در اختیار تیم های اصیل و ریشه داری مثل سپید رود رشت پاس همدان جم پارس جنوبی شموشک نوشهر قرار گیرد
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
پاس همدان، تیم ریشه دار؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
عذر می خوام، دقیقا کدوم بودجه؟ فدراسیون که پولی به این 2 تا تیم نمی ده. فقط آقا بالاسره و گند می زنه تو این تیما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
حالا سپاهان و ذوب و تراکتور می نوشتی باز یه چیزی.نه آخه شموشک نوشهر ؟؟؟؟؟؟سپید رود رشت؟نه واقعا شموشک هم شد تیم آخه بدبخت؟پاس همدان؟؟؟؟مگه وجود داره الان؟
طرف بدون کارکرد، وکیل و وزیر می شود شما چسبیدی به هیات مدیره یک باشگاه جعلی.ما را گرفتی؟
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
تابناك شما كه توهين سگ و روباه را انتشار مي دهي ... پس اسب آبي را هم بنويس تا نگن طرفداري مي كني اينجا فقط فحش كم مونده بود بدن كه دادن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
دوستان ادب رو رعایت کنید
اقای سلطانی فر، در دوره ۵ ساله شما و برادرتان آقای گودرزی، چه بر سر استقلال آمد؟ مربیان زیادی عوض شدند، اما استقلال سال به سال بدتر شد. مقصر مدیریت شما و آقای خادم نبود؟ ‌‌‌‌‌‌
‌‌
مربی خارجی با هزینه های گزاف را برای تیم رقیب آوردید. رقم های عجیب میلیاردی برای کمپ تمرینی شان خرج کردید. پایه و اساس شان را ساختید. با استقلال چه کردید؟
‌‌‌‌‌
جواب میلیون ها هوادار استقلال را چه خواهید داد آقای وزیر؟ آه این هوادار که در سرما و گرما قربانی اهداف شما شده است، گریبان همه را خواهد گرفت. اگر بازهم فردا تصمیم غلط گرفته شود، مقصر اصلی فقط و فقط شما و همکارانتان خواهید بود آقای وزیر...
پاسخ ها
مژگان
| Germany |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
یعنی شما می خواهید بگویید استقلال هیچ هزینه ای نکرده؟
برای خرید منتظری از قطر، شجاعیان، جباری، قائدی، چپاروف و ... و حتی خود منصوریان استقلال پول داده دیگه نه؟؟؟؟
این تقصیر مدیران باشگاهه که اینهمه پول رو هزینه کردند اما دریغ از اینکه یه مربی درست و حسابی بیارن
به وزارت چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
کسی وایه پرسپولیس چیزی نساخت. فقط به جای اینکه پول به بازیکنای پیر بدن دادن به مربی پیر. بعدشم بودجه ای وزارت نمی ده که بخواد این کارارو باهاش انجام بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
جواب میلیونها هوادار؟این میلیونها که میگی دقیقا کجاست؟این تیم قعر جدولی مگه هوادار هم داره؟
منصوریان مربی باهوش و بادانشی هست فقط حاشیه های استقلال زیاده نمیزاره مربی کار کنه هواداران باید با آرمششون رو حفظ کنن و تیم رو کمک کنن تا بخودش بیاد. مطمئنا اگه فرصت بدن تیم می تونه پیشرفت کنه. امروز استقلال خوزستان هم شش تا گل خورد اما کسی بخاطر آن ویسی رو برکنار نمی کنه.
پاسخ ها
mehdi
| United Arab Emirates |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
چه دانشی داره منصوریان؟با کدوم تیم جام برد؟چه نتیچه خارق العاده ای گرفت با توجه به بضاعتش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
در شرایط حساس کنونی فعلا ابقای منصوریان بهترین گزینه است.
بابا جان به منصوریان فرصت بدید چرا میخواید باز یه مربی بزرگ رو بسوزونید همیشه که نمیشه تیم رو برد باشه بالاخره لیگ یک و دو وحتی سه هم میتونه شروعی دوباره برا استقلال باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
چقدر شما شیرینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
خواهش میکنم.به شیرینی شما نمیرسم
سر مدیرعامل و منصوریان را میشکنیم اگر نروند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
لطفا صبر اطفا محبت لطفا کنترل اعصاب.نه آقا ما تا لیگ دو پشت سر علی اقا منصوریان هستیم
به عنوان یک هوادار استقلال یک سوال دارم! چرا منصوریان و حدودا نصف بازیکنان این تیم را با تیپا بیرون نمی اندازند؟!! آخر ننگ چقدر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
اصلا چرا این تیم مزخرف رو با تیپا از لیگ نمیندازن بیرون؟
بیا بالا قهرمان آسیا...
تمام مصیبت استقلال زیر سر وزیر ورزش هستش. ایشون بصورت آشکار نمیتونه تعصب خودش به رنگ قرمز رو مخفی کنه. در مورد استقلال هم سنگ تمام گذاشته. ضعیف ترین مدیر تاریخ استقلال رو انتخاب کردن و تمام قد ازش حمایت میکنه. آقای وزیر چرا عامل محرومیت استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل رو معرفی و مجازات نکردی؟ چرا بعد از شکست خفت بار تو آسیا مدیر رو برکنار نکردی؟
من مطمئن هستم این وزیر تا استقلالو به دسته 1 نفرسته خیالش راحت نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
توهم
سلام، صرف نظر ضعف مدیریت و بقیه حواشی، این جاه طلبی هم چیز بدیست. اگر استثناها (مثل زیدان)را کنار بگذاریم، در تمام دنیا وقتی بازیکنان بزرگ می خواهند وارد عرصه مربیگری شوند مدتی بعنوان دستیار در تیم های بزرگ، یا سرمربی در تیم های کوچک یا پایه کار می کنند بعد وارد تیم های بزرگ می شوند، اما در کشور ما بازیکن هنوز عرقش خشک نشده، هوای سرمربیگری در تیم های بزرگ را دارد، نتیجه این می شود که هم محبوبیت سابق را پیش طرفدار از دست می دهد و هم برای آن باشگاه یک مهره سوخته می شود(مثل گل محمدی در پرسپولیس)، این نقص را حتی در تیم ملی هم شاهد بودیم(نظیر علی دایی). مربیان بزرگ به یک باره بزرگ نشدند همین برانکو ابتدا دستیار بلاژویچ در تیم ملی ایران بود یا همین کی روش دستیار آلکس فرگوسن بود، نمونه های خارجی هم که فراوان است.
جالبه.

نظرات وب همراه و وب سایتتنون فرق فوکولن....
مربی خارجی بیارن، مفت خوری هم نکن مدیران، حل میشه
استقلال نيار به يك مربي كاركشته و با تجربه خارجي دارد . البته مديران اين باشگاه هم بياد خاك فوتبال خورده باشند
هواداران منتظر باشن استقلال حقیقی رو بعد از هفته سی م خواهند دید. البته در دسته یک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
به امید خدا ایشالله
من پرسپولیسیم اما اینجوری رقیبت شکست بخوره شادی نداره
مزش به اینه رقیبت بهت نزدیک باشه بعدش شکست بخوره حال کنی کری بخونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
اینقدر رقیب رقیب نکنید انگار کل ایران فقط همین دو تا تیم مصرف گرا هستند بقیه باشگاهها زحمت می کشند بازیکن میسازند به اوج که میرسه این دو تیم با پولهای یامفت از چنگشون درمیاره بعد هم متاسفانه با حاشیه های فراوانی که دارند اکثر اون بازیکنها هم خراب می کنند
همان موقع که منصوریان جباری را جذب کرد باید فاتحه استقلال را می خوندید طرف یک میلیارد قرداد بسته که چی !!!!!!!
با بعد از بازی با نفت ابادان منصوریان اخراج می شد حداقل الان مربی جدید می توانست استقلال را در لیگ حفظ کند
به عنوان يك پرسپوليسي متعصب واقعاً وضعيت استقلال نگران كننده است بايستي هميشه حق را به هواداران داد
وزیر ورزش باید عوض.شود.چون سیاسی است
حیف پول بیت المال که صرف استقلال و پرسپولیس میشه !!!
حیف پول بیت المال که صرف استقلال و پرسپولیس میشه !!
جناب آقای تابناک که خودتون رو همه چیز دان میدونید، لابد علاوه بر مسایل سیاسی در فوتبال هم کارشناس شدید، منصورخان؟ جنابعالی چی از ایشون میدونید؟ اصلا کجای ورزش هستید؟
شما همه تلاشتون را برای نابودی استقلال کردین حالا هم شاهدش باشید
شاهد پیروزی های پرسپولیس بدون رقیب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
پارس جم جنوبی انشالله قهرمانه
منصوريان بايد بره دنبال همون كار پيتزافروشي وگرنه وضعيت استقلال همينه كه هست!
تیم فعلی استقلال برای سالهای آینده حرفهای زیادی خواهد داشت هوادارن صبور باشند
والا این تیم کم هزینه نکرده
نمی دونم چرا وزیر رو مقصر می دونند برخی کامنت ها
15 تا بازیکن حدودا خریده
بیشتر از همه تیم ها
اگه مربی کارش رو بلد نیست چه ربطی به وزیر داره
پژمان منتظری مجانی که لیگ قطر رو ول نکرده بیاد اینجا
یا جباری
یا جباروف
یا شجاعیان
یا بیت سعید
یا قائدی
شهباز زاده
و ...
متاسفانه اجازه ندادن منصوریان بازیکنای مورد نظرشو جذب کنه
بعد از فوت بزرگان استقلال این تیم بی صاحب شد
ما مربي نداريم پيتزا فروش داريم
منصوریان...آبروی ما رو برد...بازیکنان بی غیرت را باید اخراج و جریمه کرد
وقتی بازیکنان پیر و میلیاردی میگرفتین حسابی کبکتون خروس میخوند و کری های آنچنانی میخوندین؟؟؟. بابا وقتی بازیکن با مربی هرچند اندک هم بازی بودن فکر میکنین بازیکن حرف مربیشو میخونه؟؟؟؟

مشکل دیگه استقلال هم مصدومان خیلی زیاده که دلیلش همون سن زیاد بازیکناس.
استعفاء
اقای منصوریان جرم برزای چه بود بازی با سپاهان اگه برزای دقیقه 93 گل مساوی را نزده بود فاتحه مربیگری منصوریان خونده شده بود
منصوریان پیتزافروش
جوری میگی خدا را شکر که بزرگان نیستند وضعیت امروز استقلال رو ببینند که انگار اولین باره استقلال ته جدوله. یادتون رفته با بزرگان رفتین دسته 3 ؟ پارسال وضعیتتون بهتر از این بود؟
اول اینکه خدا منصور پورحیدری رو رحمت کنه اما من درک نمی کنم که چرا طرفداران تیم کم طرفدار استقلال ناراحت هستند ته جدول جایگاه همیشگی آنهاست مگه نه آنکه بیست سال قبل هم به بعد آخر شدن در دسته یک (لیگ برتر فعلی ) و آخر شدن در فصل بعدش در دسته 2 به دسته سوم سقوط کردن به هر حال در وزارت ورزش هم باید بین پرافتخارترین و پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس کبیر و استقلال فرق باشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی