بازدید 2284

رختكن تيم بحرين غرق در اشك بازيكنان

از سوي ديگر ميليون‌ها دلار پول، زمين، خانه، اتومبيل، جواهرات و ساير جوايز نفيس كه به بازيكنان تيم ملي بحرين در صورت پيروزي و صعود به جام جهاني تعلق مي‌گرفت با اين شكست از بين رفت.
کد خبر: ۷۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۵ 14 November 2009
رختكن تيم ملي فوتبال بحرين در ورزشگاه ويست پارك استاديوم ويلينگتون شاهد گريه‌هاي بازيكنان اين تيم بود.

به گزارش ايسنا، در حالي كه نزديك به يك ساعت از باخت تيم ملي بحرين و عدم راهيابي اين تيم به جام جهاني نمي‌گذرد، حواشي گسترده‌اي پيرامون اين ديدار فضاي كشورهاي عربي حاشيه‌ي خليج فارس را در بر گرفته است. بازيكنان تيم ملي بحرين در رختكن استاديوم ويست پارك استاديوم شهر ويلينگتون بر دومين ناكامي خود در راه رسيدن به جام جهاني اشك ريختند.

دستيار بحريني ميلان ماچالا در گفت‌وگوي اختصاصي با شبكه الجزيره اسپورت گفت: "خدا خواست كه ما به جام جهاني نرويم. "

وي گفت: "مي‌دانم كه پس از اين باخت ما و ماچالا زير فشار شديد مطبوعات بحرين و كشورهاي عرب منطقه قرار خواهيم گرفت اما باور كنيد كه خدا خواست ما به جام جهاني نرويم."

از سوي ديگر ميليون‌ها دلار پول، زمين، خانه، اتومبيل، جواهرات و ساير جوايز نفيس كه به بازيكنان تيم ملي بحرين در صورت پيروزي و صعود به جام جهاني تعلق مي‌گرفت با اين شكست از بين رفت.

دولت پادشاهي بحرين نيز كه منتظر بود با صعود تيم ملي كشورش به جام جهاني و برافراشتن پرچم اين كشور در آفريقاي جنوبي در صحنه بين‌المللي حضور به هم رساند، جشن پايكوبي و سرور را خود به خود لغو شده ديد.

به همين منظور تصاوير پادشاه و وليعهد بحرين نيز به نيوزيلند ارسال شده بود تا در صورت پيروزي بازيكنان تيم ملي بحرين پيراهن‌هاي منقش به تصاوير پادشاه و وليعهد بحرين را بر تن كنند.

از سوي ديگر مفسر شبكه الجزيره اسپورت با عصبانيت كم‌سابقه‌اي تيم ملي بحرين را مورد حمله قرار داد و گفت: "در حالي كه طي چند روز گذشته تمامي شبكه‌هاي عربي منطقه، مسوولين سياسي و ورزشي اين كشورها و همچنين منابع اقتصادي مهم كشورهاي عربي به كمك روحي تيم ملي بحرين آمده بودند اما اين تيم نشان داد كه شايسته حضور در جام جهاني نيست."

از سوي ديگر بازيكنان تيم ملي بحرين كه موجي از اندوه بر جسم و روحشان وارد شده است، از رختكن ورزشگاه بيرون نمي‌روند و همچنان بر حذف از جام جهاني اشك مي‌ريزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی