بازدید 2496

برگزاري سومين دوره كنفرانس ملي انجمن علمي فرماندهي وكنترل ايران

کد خبر: ۷۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۶ 14 November 2009
در كشور ايران فرماندهي و كنترل دانشي نوپا و نوظهور مي باشد كه ظرفيت هاي وي‍ژه اي براي رشد و توسعه با توجه به نيازهاي ضروري كشور در حوزه هاي مرتبط با آن وجود دارد. سياستگزاران و مسئولان، پژوهشگران و دانشجويان حوزه هاي مرتبط با فرماندهي و كنترل می بایست با همت و دقت نظري ويژه در مسير هرچه بهتر شناخته شدن و يافتن جايگاهي وي‍ژه در كنار ساير حوزه هاي مطالعاتي در مراكز تحقيقاتي و دانشگاه ها تلاش نمايند.

بي شك برگزاري كنفرانس و گردهمايي هاي علمي ميتواند فضايي را جهت تبادل و تعامل دانش ميان دانشمندان ومتخصصين، محافل علمي، سازمان ها و صنايع در جهت رشد و بستر سازي اين حوزه نوين علمي و گسترش پژوهش هاي بنيادي، كاربردي و توسعه اي ايفا نمايد. در اين راستا سومين كنفرانس انجمن علمي فرماندهي و كنترل ايران با استعانت از خداوند متعال با شعار توسعه الگوي ملي فرماندهي و كنترل به عنوان مهمترين رویداد علمي كشور در اين حوزه برگزار ميگردد.

دكتر مرتضي براري دبير سومين كنفرانس ملي انجمن علمي فرماندهي و كنترل ايران با بيان اين مطالب افزود ، برنامه هاي دوره سوم شامل،سخنراني هاي علمي و نشست هاي ارائه مقالات، كارگاه هاي آموزشي و تخصصي، ميزگردهاي علمي و نشست هاي طرح مساله،مسابقه و نمايشگاه دستاوردهاي حوزه فرماندهي و كنترل ميباشد. در اين كنفرانس پس از يك اطلاع رساني وسيع در سطح كشور 189 مقاله توسط دبيرخانه كنفرانس دريافت گرديد كه پس بررسي هاي تخصصي در كميته داوران و كميته علمي 70 مقاله به عنوان مقاله برگزيده جهت ارائه در كنفرانس انتخاب گرديد.

از جمله برنامه هاي دوره سوم كنفرانس كارگاه هاي آموزشي است كه با برگزاري 21 كارگاه در دو روز و حضور بيش از 500 نفر علاقه مند نقطه عطفي در برگزاري چنين كارگاه هايي در سطح كشور مي باشد.

همچنين در حاشيه اين كنفرانس نمايشگاه دستاورد هاي حوزه فرماندهي و كنترل همزمان با روزهاي برگزاري بر پا ميگردد كه علاقه مندان مي توانند ضمن استفاده از برنامه هاي مختلف كنفرانس از اين نمايشگاه بازديد نموده و با آخرين تلاش هاي سازمان ها و صنايع در راستاي توسعه حوزه c4i آشنا شوند.

در اين كنفرانس 3 ميزگرد و 5 نشست تخصصي پيرامون چالشها و مسائل مرتبط با فرماندهي و كنترل در كشور ، با حضور مديران عالي رتبه ارگان هاي مرتبط برگزار مي گردد.

مراسم افتتاحيه اين كنفرانس با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و نيز ساير مسئولين مرتبط در روز سه شنبه 26/8/88 برگزار ميگردد و مراسم اختتاميه نيز در پايان روز چهار شنبه مقرر گرديده است.دكتر براري در پايان ضمن تقدير از تمامي كساني كه تلاش نمودند تا سومين دوره از اين كنفرانس به نحو مطلوبي برگزار گردد ابراز اميدواري نمود برگزاري اين دوره از كنفرانس تجارب و دستاوردهاي ارزنده اي براي مخاطبان، متخصصان و علاقه مندان اين حوزه مطالعاتي به لحاظ علمي و دانشي حاصل گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی