بازدید 1739

کورس رئال و بارسا برای جذب وين‏ رونی، تلاش رونی برای ماندن میان شیاطین

در اين حال وين روني که از سال دو هزار و دو به دنبال انتقال از تيم اورتون به منچستر يونايتد همچنان در اين تيم توپ مي زند اعلام کرده که هرگز حاضر به ترک اين تيم نيست و علاقمند به ادامه کار در اين تيم است.
کد خبر: ۷۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۵ 14 November 2009
باشگاههاي رئال مادريد و بارسلونا اسپانيا به دنبال جذب مهاجم تيم فوتبال منچستر يونايتد هستند.

به گزارش سي ان ان، باشگاههاي فوتبال رئال مادريد و بارسلونا به طور غير رسمي از علاقمندي خود براي جذب وين روني خبر دادند.

در اين حال وين روني که از سال دو هزار و دو به دنبال انتقال از تيم اورتون به منچستر يونايتد همچنان در اين تيم توپ مي زند اعلام کرده که هرگز حاضر به ترک اين تيم نيست و علاقمند به ادامه کار در اين تيم است.

روني با نشان دادن لبخندي خونسردانه نسبت به اين خبرها گفته است: «‌مورد توجه قرار گرفتن خوب است. با اين همه بارها گفته‌ام از بودن در يونايتد واقعا خوشحال هستم. اگر كسي به من نگويد، برو، من هم دليلي براي رفتن از اين تيم نمي‌بينم.»

روني 24 ساله در سال 2004 در ازاي 37 ميليون يورو از اورتون به منچستريونايتد پيوست. اين مهاجم در فصل جاري رقابت‌ها نقشي كليدي در تيمش دارد. او پس از رفتن كريستيانو رونالدو از منچستر مسووليت بيشتري را به عهده گرفته و در 15 بازي هم براي تيمش هشت بار موفق به گلزني شده است. اگرچه قرارداد كنوني او با منچستريونايتد تا تابستان 2012 اعتبار دارد؛ اما، خودش احتمال مي‌دهد به زودي گفت‌وگوهايي با باشگاه بر سر تمديد قرارداد داشته باشد.

روني در اين باره به Sky Sport گفت: «در پايان اين فصل دو سال ديگر با يونايتد قرارداد دارم. مطمئن هستم در ماه‌هاي آينده گفت‌وگوهايي براي تمديد قرارداد وجود خواهد داشت. من عاشق اين شهر هستم. در مدت 30 دقيقه در خانه و پيش اعضاي خانواده و دوستانم هستم و از فرصت خوبي هم براي قهرماني برخوردارم.»

روني در تمجيد از سرآلكس فرگوسن هم گفت: «او بيشتر از هر كس ديگري قهرماني داشته است. از همين رو همه براي او احترام فراواني قائل است. با اين حال اين تنها عنوان‌ها فراوان او نيست كه او را برجسته مي‌كند. كه فوتبالي كه او ارايه مي‌كند، او را خاص مي‌كند. او مي‌خواهد ما هميشه فوتبالي تهاجمي بازي كنيم. گاهي اوقات تو فكر مي‌كني كه ديگر نمي‌شود اما، او همواره تو را ترغيب مي‌كند. او در اين سن و سالش هم مي‌خواهد همه چيز را ببرد. ديدن چنين چيز باور كردني نيست.»

این در حالی است که روزنامه تايمز در گزارشي نوشت: يونايتدي‌ها قصد ندارند قبل از ماه فوريه با وين روني،‌بر سر عقد قراردادي جديد گفت وگو كنند.

اين نشريه افزود: شور و اشتياق منچستر جهت امضاي قراردادي طولاني با روني زياد است؛ اما آنها اينك قصد مذاكره ندارند، زيرا پاوئل استريت فورد، مدير برنامه‌هاي روني، گرفتار محروميتي 9 ماهه است كه اواسط زمستان اين دوره به پايان خواهد رسيد.

در اين گزارش عنوان شده روني كه از سال 2004 در خدمت "شياطين سرخ " است، مصمم است خيال خود را از بابت عقد قراردادي طولاني مدت آسوده كند. وي در حال حاضر هفته‌اي بالغ بر 100 هزار پوند از اولدترافوردي‌ها دستمزد مي‌گيرد كه در صورت تمديد قرارداد، پيش بيني مي‌شود اين رقم افزايش خواهد يافت.

روني 24 ساله از سال 1996 الي 2004 در خدمت تيم دوم شهر ليورپول يعني اورتون بود. سپس به اولدترافورد آمد و تاكنون 168بازي انجام داده و 72 گل زده است. روني تا پايان سال 2011 با منچستر قرارداد دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی