بازدید 11135

پشت پرده تعلیق حکم تغییر قلعه بانی

کد خبر: ۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۵ 14 November 2009
پس از خانه تکانی جدی کابینه از افرادی که نتوانستند ارادتشان به مهندس مشایی را ثابت نمایند، کمتر کسی فکر می کرد منصوبین جدید دولت دهم جسارت اعتراض به مشاور افسانه ای رئیس جمهور را داشته باشند.

به گزارش جهان، هر چند که منابع خبری از برخی اختلافات علنی رئیس جمهور با مشایی در نهاد ریاست جمهوری خبر می دهند اما بعید به نظر می رسد روابط رویایی احمدی نژاد با مشایی دچار خدشه شود.

با این حال روز گذشته خبر انتصاب مجید هدایت به عنوان رئیس سازمان گسترش توسط وزیر صنایع و برکناری احمد قلعه بانی از نزدیکان مهندس مشایی، از جمله مسائلی بود که حاشیه های فراوانی را به دنبال داشت.

بنابراین گزارش، بدنبال برکناری احمد قلعه بانی که گفته می شود بنا به توصیه رئیس جمهور صورت گرفته است، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که این روزها مشغول مدیحه سرایی برای اسفندیار رحیم مشایی و ناسزا گفتن به منتقدین رئیس دفتر رئیس جمهور می باشد، این خبر را از قول منابع آگاه تکذیب نمود.

هر چند که تشخیص هویت مقام آگاه خبرگزاری ایرنا و نفوذ گسترده وی در دولت کار دشواری نیست اما انتشار متن حکم انتصاب رئیس جدید سازمان گسترش در رسانه ملی و سایت وزارت صنایع قضیه را اندکی پیچیده تر کرد.

در آخرین ساعات شب گذشته (جمعه) خبرنگار جهان مطلع شد پس از رایزنی قلعه بانی با مهندس مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور بار دیگر توانسته است، دکتر احمدی نژاد را از تصمیمش برای برکناری قلعه بانی منصرف نماید. هر چند که گفته می شود این برکناری قطعی است و تنها تا روز دوشنبه به تعویق افتاده اما نزدیکان به رئیس جمهور معتقدند از هم اکنون مشخص است که بار دیگر مشایی خواهد توانست نظر خود را به رئیس جمهور دیکته نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خيلي جالب که هرچه مقامات بيشتر مي شود ، احتمال فاميلي آنها نيز بيشتر . پس بقيه چکاره اند؟!
تابناك چه علاقه اي به جابجايي آقاي قلعه باني پيدا كرده است ! اگر قرار هم نبود ايشان جابجا شوند از 2 ماه پيش به اينطرف با اخبار متعدد تابناك (شايعه و غير شايعه ) اين اتفاق عملي مي شد ! پشت پرده چه خبر است والله اعلم
متن تحريك آميز است .
ظاهرا"جابجاييها خواسته وزيرمحترم بوده نه رييس محترم جمهور.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی